Taču viegls haotisms, manuprāt, Kanjem piestāv. No muzikālā aspekta «The Life of Pablo» ir aizraujoša klausāmviela, kurā Kanje iestrādājis muzikālos citātus no dažādiem laikmetiem. Šeit vienuviet satiekas «Goldfrapp» (dziesmā «Freestyle 4» semplēts «Human») un britu postpanka grupa «Section 25», kuras «Hit» pārstrādāts Kanjes dziesmā «FML», nerunājot jau par neskaitāmajiem soula un hiphopa sempliem.
Saturiski savukārt Kanje cīnās ar savu lielāko ienaidnieku - pats ar sevi
(«I Love Kanye» - «...and I love you like Kanye loves Kanye»). Viņš vēl aizvien ir pārliecināts, ka ir popkultūras avatars, kurš radījis neskaitāmus kanjes vestus, ietekmējis sava psihoterapeita bērnus («My psychiatrist got kids that I inspired») un palīdzējis Teilorei Sviftai kļūt slavenai («I made that b..h famous»). Svifta atbildi parādā nepalika un pateica visu, ko domā, «Grammy» ceremonijā.
Detaļās neizplūdīšu. Par šo albumu ir sarakstīts jau gana. Izcelšu tikai tās pāris lietas, kas man pašam likās interesantas.
Pirmkārt jau liels prieks atkal dzirdēt Frenka Oušena (Frank Ocean) balsi, kurš piedalās dziesmā «Wolves», kas sākotnēji iecerēta kā albuma ievadošā dziesma. Oušens aizstājis austrāliešu dziedātāju Sia un dzirdams (tikai balss un taustiņi) dziesmas izskaņā. Šīs 35 sekundes ir viena no «The Life of Pablo» virsotnēm.
Viens no labākajiem viesreperiem, manuprāt, ir Deslinger (īstajā vārdā Sidney Selby III), kas ar savu dūmakaino, piesmakušo deklamāciju dzirdams divu minūšu garajā «Pt. 2».