Bieži rakstot par koncertiem Arēnā Rīgā, īpaši par mūsu Ledus pils akustiskajām īpašībām, sanāk atkārtoties. Arī šoreiz droši varētu no citu koncertu (kaut vai no 2013. gada «Hurts» šova) recenzijām iekopēt rindkopu par to, ka «reti kurai grupai izdodas panākt siltu, labskanīgu skaņu šajā primāri sporta pasākumiem būvētajā hallē». Tāpēc liekam šo tehnisko sadaļu malā. Piebildīšu vien to, ka lieti būtu noderējis kāds viens, vēlams divi ekrāni, kas ļautu niansētāk sekot līdzi tam, kas notika uz skatuves. Taču acīmredzot «Hurts» pozīcijas šobrīd pasaules mūzikas industrijā nav tik spēcīgas («Desire» britu topā pirmajā nedēļā startēja gaužām pieticīgi, vien 21. vietā, pārdodot 3712 albuma vienību), un ansamblis mēģina iztikt bez liekām ekstrām. Tiesa, skatuves scenogrāfija bija pārdomāta, interesanti bija četri milzīgi, gareni, viegli sagāzušies bloki, elegantas gaismas, skaista lustras dekorācija.
Grupas jaunākais studijas albums, kas seko 2015. gada «Surrender», «Exile» (2013) un debijas platei «Happiness», kas recenzēta savulaik arī TVNET (skat. recenziju), ir pats popsīgākais «Hurts» diskogrāfijā. Solists Teo Hačkrafts atzinis, ka ar jauno ierakstu duets vēlējies radīt «personisku, lielu pop albumu», un tas grupai ir izdevies. Tiesa, jau šonedēļ rakstīju, ka diemžēl nav izdevies sasniegt topu virsotnes... Grupa no mazliet noslēpumaina, atmosfēriska sintpopa («Wonderful Life» vēl aizvien skan labi) iesoļojusi tādu viendimensionālu stadionu popgrupu kā «OneRepublic» un «Imagine Dragons» kategorijā.