Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

«Florence and the Machine» iesoļo 1. vietā arī ASV topā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: AP/Scanpix

Britu grupa «Florence and the Machine» pirmoreiz sasniegusi «Billboard 200» albumu topa pirmo vietu ar jauno ierakstu «How Big, How Blue, How Beautiful», kas iznācis pēc četru gadu pārtraukuma. Albums šonedēļ iekarojis arī Apvienotās Karalistes topu.

Albums iznāca 2. jūnijā. Nedēļas laikā pārdoti 128 000 eksemplāru un 58 000 atsevišķu dziesmu, kā arī tas straumēts 4,9 miljonus reižu, liecina kompānijas «Nielsen SoundScan» dati.

Jaunā plate seko 2011. gada ierakstam «Ceremonials» (skat. recenziju) un 2009. gada komerciāli veiksmīgajam debijas albumam «Lungs» (skat. recenziju), kas tika nominēts prestižajai «Mercury» mūzikas balvai un no kura par hitiem kļuva seši singli.

Jaunais albums tapis divu gadu laikā Londonā un Losandželosā kopā ar producentu Markusu Dravsu (Arcade Fire, Coldplay, Björk). Ierakstā piedalījušies Vils Gregorijs no dueta «Goldfrapp», pieredzējušais Pols Epsvorts (Paul Epworth), kas strādājis ar «Friendly Fires», Adeli, Sīlo Grīnu (Cee-Lo Green) u.c.

«Jaunais albums saturiski ir par to, kā mācīties dzīvot un mīlēt, nevis par cenšanos aizmukt no visa, kas reāls,» skaidro Florense

Grupa «Florence and the Machine» dibināta 2007. gadā. Bez solistes Velšas tajā darbojās producente Izabella Samersa un pieaicinātie izpildītāji.

Albumu topa otrajā vietā ir amerikāņu popzvaigznes Teiloras Sviftas «1989», kas iznāca oktobrī. Trešo vietu ieņem amerikāņu repera «A$AP Rocky» albums «At.Long.Last.A$AP», kas pagājušonedēļ bija topa līderis.

Jau ziņots, ka «Billboard 200» topā tiek ņemts vērā ne tikai pilno albumu pārdošanas apjoms, bet arī atsevišķās dziesmas un straumēšana. Vienam albumam tiek pielīdzinātas desmit atsevišķi pārdotas dziesmas vai arī 1500 straumēšanas reizes.

Nepalaid garām!

Uz augšu