Pēc dienesta padomju armijā Mitrohins pārcēlās uz Rīgu, kur kļuva par Raimonda Paula ansambļa Modo soloģitāristu. «Modo» sastāvā (1974-1978) notikuši neskaitāmi koncerti, mēroti tāli ceļi koncertturnejās, kur Mitrohina virtuoza ģitārspēle allaž guvusi jūsmīgas atsauksmes.
Pēc aiziešanas no «Modo» sekoja restorānu periods un darbs Latvijas Radio un TV vieglās un estrādes mūz. orķestrī (1980-1983). Tolaik uzplauka Mitrohina komponista talants, populāras kļuva dziesmas «Ceļa maize» Viktora Lapčenoka priekšnesumā, paša Vjačeslava izpildītā «Vārdi, vārdi». 1984. gadā Mitrohins izveidoja pats savu grupu ARS, ar kuru devās koncertceļojumos par toreizējo Padomju Savienību, arī aiz tās robežām, fascinējot ar savu nepārspējamo ģitārspēles meistarību.
90. gadu sākumā pievērsies biznesam, Mitrohins rokmūzikā atgriezās 1994. gadā, kad nodibināja joprojām aktīvo grupu Mitrokhin’s Master Band. 1996. gadā mūziķis izveidoja savu ierakstu studiju MMBand Studio, kur darbojas kā producents, aranžētājs, nepametot novārtā kompozīciju. Taču vislielāko iedvesmu ģitāristam sniedz klasiskā rokmūzika, grupu The Beatles, Creadence Clearwater Revival u.c. dziesmas, arī klasikas skaņdarbi, kurus Mitrohins interpretē savā unikālajā ģitārspēles manierē.
Klajā nākuši vairāki Vjačeslava Mitrohina albumi: «Мой путь» (1993), «Blūzs pusnaktī» (1996), «Manas ģitāras» (1996), «Summertime» (2002), «Change yourself and the world will change with you» (2015). Kā ģitārists Mitrohins piedalījies arī daudzu kolēģu albumu tapšanā, tostarp, Ievas Akurateres albumā «Plīvošana ar pilsētu», Imanta Kalniņa filmas «Pūt, vējiņi» mūzikas ierakstā u.c.
Kopā ar savu grupu Mitrokhin’s Master Band ģitārists regulāri uzstājas koncertos un festivālos, un viņa ne ar ko nesajaucamā ģitārspēle baudāma arī Rīgas mūzikas klubos un kafejnīcās.