Piemēram, ja esi bārstījusies ar saukļiem «Born This Way» («Esmu tāda piedzimusi»), «Cosmetic Surgery Promotes Insecurity» («Plastiskās operācijas reklamē nedrošību») un «Love Yourself For Exactly Who You Are» («Mīli sevi tādu, kāda esi»), tad fakts, ka Gāga ar plastisko ķirurģiju ir pati izmainījusi savu ārieni (lūpas, deguns... salīdziniet šodienas bildes ar senākām), nevairo uzticību.
Atgriežoties pie mūzikas, domāju, ka Gāgas stiprā puse vienmēr bijusi spēja top40 popmūziku uztjūnēt un padarīt ekscentriskāku. Lielisks piemērs ir «Judas», arī izrāviena singls «Just Dance», kuru vēl aizvien uzskatu par vienu no labākajām viņas dziesmām. Savukārt mēģinājums izlikties par ko citu vienkārši nedarbojas. Es absolūti «nesagremoju» Gāgas un Tonija Beneta sadarbību... Jā, Benets un Eimija Vainhausa bija kas īpašs, arī tā pati Nora Džounsa varētu piestāvēt Benetam, bet Gāga?
Likumsakarīgi, ka ar jauno plati Gāga ir attālinājusies no iepriekšminētās pop formulas un sākusi komponēt dīvainas klavierbalādes, dziesmas ar akustisko ģitāru.
Albumā ir tikai pāris dziesmas, kas, manuprāt, nostrādā. Viena no labākajām ir ar Beku (Beck) tapusī «Dancin' in Circles», un arī tikai tāpēc, ka patīkami atgādina kaut no no Gvenas Stefani un «No Doubt» regejiskās skaņas. Gaumīgs souls sanācis duetā ar Florenci Velšu (Florence Welch) dziesmā «Hey Girl», kaut man ir aizdomas, ka Gāga ir par daudz saklausījies Frenku Oušenu. Un arī pirmais singls «Perfect Illusion» ir gana veiksmīgs, kaut gan piedziedājuma daļa ar «It vaznt lāāāv, lāāā āā āāv», ātri uzkrīt uz nerviem.