Tādas dziesmas kā, piemēram, «Symptom of the Universe» (no 1975. gada albuma «Sabotage») ar disonējošu, zemu zāģējošu ģitāru, kurā Ajomi zemāko mi (E) ģitāras stīgu noskaņojis par trīs pustoņiem zemāk (uz C#), būtībā kļuva par jauna žanra - «thrash» metāla pirmo vēstnesi, formulu, pēc kuras vēlāk skaņdarbus sacerēja «Metallica», «Slayer» u.c. Tiesa, stīgu atlaišana patiesībā notika tāpēc, ka Ajomi spēlēja ar īpašu pirksta protēzi (darba traumas rezultātā pusaudža gados viņš zaudēja daļu no labās rokas diviem pirkstiem), kuras mākslīgā āda pēc katras uzstāšanās nodila un bija jāmaina.
Labi, negremdēsimies pārāk dziļi vēsturē. Ir 2016. gads, un abi ģitāristi - Batlers un Ajomi vēl aizvien lieliski pārvalda savus instrumentus un spēlē gluži kā ierakstos, taču
diemžēl Ozija vokāls gan ir nedaudz zaudējis savu agrāko gadu jaudu.
Nedaudz sakumpis, mazkustīgs, viņš tik vien spēja, kā pieteikt pāris dziesmas, pasist plaukstas un divas reizes nokliegties - «I Can't F..ing Hear You!» (Es jūs, sasodīts, nedzirdu!). Īpaši smagi noturēt toni viņam bija koncerta pirmspēdējā dziesmā «Dirty Women». Arī nekāda sātaniska šova, okultisma rituālu vai tamlīdzīgu leģendāru izdarību Rīgas koncertā, protams, neredzējām. Slavenais ūdens spainis, kas tika uzliets fanu zonas karstgalvjiem, gan bija.
Nobeigumā vēl daži labi vārdi par iesildītājiem. «Amerikāņu Laime pilnīga» jeb blūzroka apvienība «Rival Sons» perfekti iederējās šajā pasākumā, sakausējot savā mūzikā «Black Sabbath» jaunības dienu blūzroku (tuvākās asociācijas, protams, «Led Zeppelin») un kaut ko no 21. gadsimta rokmūzikas.