Bet Ojārs, iesaukts par Oici, jau nebūtu viņš pats, ja armijas gadus ņemtu pie sirds. Līdzīgi viņa iemīļotajam varonim Šveikam – un, ticiet, grāmatu dziedātājs bērnībā izlasījis ļoti daudz, turklāt ar kabatas lukturīti zem segas – podi tika gāzti uz nebēdu! Tikpat palaidnīgā noskaņā, formastērpu mugurā, nākamajā dienā pēc demobilizācijas Grinbergs devās līdzi Rīgas estrādes orķestrim pārstāvēt latviešu estrādi Moldāvijā. REO mākslinieciskais vadītājs un galvenais diriģents, izcilais komponists Raimonds Pauls šo gaišmataino siržu lauzēju un prasmīgo dziedātāju bija ievērojis jau labu laiku iepriekš. Ojāra maigajā baritonā ugunssārtiem ziediem neskaitāmos koncertos uzziedēja «Mežrozīte», mātes notrausa asaru, klausoties, kā «Dziesma nenosalst», sirdi sildīja «Mežābele», «Gaujai», «Ceļā», «Sens ir tas stāsts», smaidu sejā iededza «Somu pirts», «Tik dzintars vien», «Jautrā dziesmiņa», «Aijas smaids». Dziesmiņa «Hallo, Rostoka» kļuva par īpašu veltījumu Rīgas sadraudzības pilsētai, kur katrugad notika Eiropā ievērojami šlāgerfestivāli: 1971. gadā Rostokā 3. vietu žūrija piešķīra mūsu Ojāram, bet publika viņu ierindoja pat pozīciju augstāk! Bez toreiz jau stabilās dueta partneres Margaritas Vilcānes Grinbergs solo rāva vaļā slavenos «Zilos linus» – «vai, vai, vai», līdzi vaidēja visa Latvija, tāpat apjūsmoja abu ideālo balsu saskaņu grāvējos «Nepārmet man», «Vectētiņš un vecmāmiņa», «Neskaties tā», «Gaujas bigbīts» un daudzos citos.
Arī pēc Paula aiziešanas no REO Ojārs turpināja dziedāt orķestrī. Tad sev raksturīgajā sportiskajā stilā uz gadu to pameta ar mērķi, dziedot restorānā, sapelnīt naudu kārotajai automašīnai! Tika pie moskviča un atgriezās, bet lielo kolektīvu ēra jau tuvojās savam norietam – Grinbergs un Vilcāne pierunāja komponistu Uldi Stabulnieku kļūt par vadītāju jaunam vokāli instrumentālam ansamblim, kas darbojās pie Latvijas PSR Filharmonijas. Ojāra izcilajai balsij un dramatiskajam talantam tapa cikls «Grīziņkalna zēni», tika iestudētas Ivara Vīgnera dziesmas Leļļu teātra izrādei «Šveiks». Vēlāk Stabulnieks sacerēja tikpat drastisko vesterna ciklu par Bilu un Mēriju un četras variācijas par retroroka tēmu, kur atkal uzdzirkstīja Ojāra lieliskā humora izjūta. Grinbergu mierā nelika arī Pauls un citi skaņraži – radio lūgtin lūdzās ievērojamo solistu iemūžināt arī tais laikos obligāto padomju repertuāru, ko Grinbergs izdarījis ar pienācīgu cieņu un izcilu gaumes izjūtu. Jau REO un arī vēlāk, ierakstu laikā radio iznāca ciešāk saskatīties ar sieviešu vokālā ansambļa dalībnieci, dziedātāju Agniju, kas kļuva par uzticamu līdzgaitnieci un dāvāja dēlu Lauri un meitu Daci, bet ar meitu Endiju no pirmās laulības Ojārs radio ieskaņojis duetu «Mēnestiņa kamanās».