Amerikāņu rokgrupa "Kiss" nolēmusi popularizēt savu jauno studijas albumu ar šokolādes dražejām "M&M", uz kurām būs uzzīmētas mūziķu sejas viņu tradicionālajā grimā.
Kiss dalībnieku sejas parādīsies uz "M&M" (4)
Kā vēsta informācija grupas oficiālajā mājaslapā, plakāti ar konfekšu reklāmu jau izvietoti ASV lielveikalos, bet pašas konfektes pārdošanā parādīsies oktobrī.
Grupas basģitārists Džīns Simonss atklājis, ka hipermārketu tīkla "Wal-Mart" lielveikalos tiks izveidoti veseli stendi, kas būs veltīti grupai "Kiss". Pagaidām gan nav zināms, vai mūziķi izplatīs savu jauno, pagaidām vēl nenosaukto albumu "Wal-Mart" veikalos vai arī uzticēs disku pārdošanu kādai mūzikas kompānijai.
Šis būs roka veterānu pirmais studijas albums pēdējo 11 gadu laikā. Disku producē grupas dziedātājs un ģitārists Pols Stenlijs, un arī dziesmu tekstus rakstījuši tikai grupas dalībnieki. Saskaņā ar žurnāla "Guitar Player" recenzijām, kā arī daudzajām intervijām ar mūziķiem albuma skanējums maksimāli pietuvināts klasiskajam septiņdesmito gadu rokam - bez taustiņinstrumentiem, stīgu instrumentiem un sintezatoriem.