Tā arī ir. Blakus Kamaras spēlētajai vienas stīgas vijole, vēl dažādiem citiem eksotiskiem instrumentiem, kuru nosaukumus nemaz nemēģināšu minēt, dzirdamas arī ķeltu mūzikas ietekmes, kas kopā ar Plāntam tuvo tradicionālo blūzu (viņa favorīti ir Česters Artūrs Burnets jeb «Howlin' Wolf» un Madijs Voterss (Muddy Waters)), eksperimentiem studijā (Bagota nopelns), rada neticami jaudīgu, vienlaikus psihedēliski meditatīvu un svaigi skanošu rezultātu.
Noskatieties uzstāšanos šā gada Glastonberijas festivālā! Ar «Led Zeppelin», protams, Plānts būtu festivāla galvenais mākslinieks, taču acīmredzot šāda otrreiz uzsildīta slava viņam nav vajadzīga. Galvenais Plāntam ir tāda mūzika, kas viņu pašu šobrīd uzrunā un virza uz priekšu.
Plānta desmito albumu, kas daļēji ierakstīts Pītera Gabriela «Real World» studijā netālu no Bristoles, ievada senas amerikāņu folkdziesmas «Little Maggie» versija, kura atšķirībā no, piemēram, «Stanley Brothers» interpretācijas četrdesmito gadu beigās, ir uz pusi lēnāka, meditatīvāka, turklāt dekorēta ar jau minētajiem afrikāniskajiem instrumentiem. Plānta dziedājums ir piesardzīgs, klusināts, teju čukstošs. Elektroniskas bungas un ūjinošs falsets ievada «Rainbow», savukārt nedaudz lauzīts ritms un etniskie instrumenti caurvij skaņdarbu «Pocketful of Golden», kuram, līdzīgi kā visiem citiem, kā autori minēti gandrīz visi pavadošie grupas mūziķi. «Es neprotu spēlēt bungas, bet atrodu kādu, kas to māk vislabāk,» reiz kādā intervijā izteicies Plānts, ilustrējot to, ka pats nevēlas kontrolēt katru bungu vālīšu piesitienu, katru akordu un noti.