Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Ieva Pļavniece un viņas sieva runā par savām attiecībām (191)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Sejas.lv

Aktrise Ieva Pļavniece, aizejot no Dailes teātra, nav snaudusi, bet kopā ar savu sievu Anemiku Goldbergu un uzņēmēju Solvitu Brikmani pagājušajā nedēļā prezentēja jaunu restorānu, mākslas telpu «Happy days & Nights».

«Happy days & Nights» nebūs vienkārši restorāns, tā būs mākslas telpa, kurā aktrisei Ievai Pļavniecei ir uzticēti mākslinieciskās vadītājas pienākumi. Restorānā aktrise un režisore Raimonda Vazdika būs režisore visiem ietudētajiem skečiem un izrādēm.

Kā informē žurnāls «Kas Jauns», Ieva Pļavniece šobrīd apgūst dīdžeja prasmes, lai varētu katru piektdienas un sestdienas nakti restorānā spēlēt diskotēkas un izklaidēt viesus.

Pagājušā gada septembrī Ieva Pļavniece un Anemika Goldberga ārvalstīs reģistrēja savas attiecības un nu ir precējušās.

Kopš iepazīšanās mirkļa Ieva ir sākusi dzert vīnu, pirms attiecībām viņa to nedzēra, jo tas negaršoja, turklāt no vīna aktrisei sāpēja galva, bet Anemika ir iemācījusi Ievai dzert vīnu, ne tikai baudīt alu, viskiju vai rumu.

Sievietes intervijā žurnālam «Kas Jauns» stāsta, ka, iznākot no «skapja», ir daudz vieglāk dzīvot, viņas uzsver, ka cilvēki nespēj iedomāties, cik patiesībā ir daudz cilvēku, kuri pieder seksuālajām minoritātēm.

Ieva piebilst, ka mīlestībai nav dzimumu, ir vienkārši mīlestība un ir jāizbeidz slēpties «skapjos».

Ne Ieva, ne Anemika pagaidām nav iesaistījušās seksuālo minoritāšu aktivitātēs, bet nākotnē apsver iespēju piedalīties atsevišķu līdztiesību jautājumu apspriešanā, jo sevi raksturo kā stipras sievieties un to spēj.

Ieva uzsver, ka aiziešana no Dailes teātra bija viņas personīgais lēmums, bet sieviete nenoliedz, ka tieši orientācijas dēļ viņai bija problēmas ar karjeras izaugsmi, jo daudzi režisori nedeva viņai attiecīgās lomas, jo valdīja uzskats, ka viņa nespēs ticami nospēlēt attiecības ar vīrieti.

Turklāt nav patīkami, ja teātra bufetē kāds iereibis režisors par tevi paņirgājas tikai tāpēc, ka esi citādāks.

Ieva to centās nepārdzīvot, audzēja biezu ādu, sieviete piebilst, ka ir jūtama diskriminācija, tāpēc daudzi aktieri nelien ārā no «skapjiem».

Uz augšu