Kad martā tika palaista jaunā «Tidal» platforma, atbalstu tai izteica vairāki slaveni un, jāuzsver, turīgi mūziķi, kā Kanje Vests, Bejonsē, Džeks Vaits, Riana, Madonna, Nikija Mināža, «Daft Punk», «Coldplay» u.c. Medijos šo turīgo mūziķu kompāniju sāk dēvēt par «mūzikas vienu procentu», bet «Tidal» par šā viena procenta privāto klubu.
Daudzi mūziķi, to skaitā Markuss Mamfords (Mumford & Sons), Lilija Alena, Bens Gibards (Death Cab for Cutie), Stīvs Albini, publiski kritizējuši šo «viena procenta klubiņu», uzskatot, ka «Jay-Z» vajadzēja dot iespēju mazāk slaveniem vārdiem, neatkarīgās mūzikas māksliniekiem. Gibards uzskata, ka «Jay-Z» bija iespēja iestāties par mazo brāli, bet viņš šo iespēju izniekoja.
«Ja es būtu «Jay-Z», es no andergraunda izvilktu desmit mūziķus un visiem pavēstītu: «Lūk, šeit ir mākslinieki, kuri, nodarbojoties ar mūziku mūsdienu mūzikas industrijas apstākļos, nevar savilkt kopā galus. Ja jūsu straumēšanas serviss jums par «x» straumējumiem maksā 15 centus, es (domāts «Tidal») jums maksātu vairāk.» Es domāju, ka
viņš totāli nošāva greizi, pieaicinādams čupiņu miljonāru un miljardieru, kuri gaužas, ka viņiem tiek par maz maksāts,»
Savukārt Lilija Alena uzskata, ka «Tidal» abonēšanas maksa (6,99 dolāri mēnesī, Tidal hi-fi - 13,99$) ir pārāk augsta un cilvēki vienkārši atgriezīsies pie pirātisma.
Šobrīd «Tidal» ir 25 miljoni dziesmu un 75 000 mūzikas klipu.