Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

«One Direction» ASV pārraksta vēsturi (7)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Reuters/ScanPix

Pieci jauni bīberi - britu/īru puišu popgrupa «One Direction» jau trešo reizi pārliecinoši startējuši «Billboard 200» topā, ziņo «billboard.com».

Nedēļas griezumā jaunais puišu albums «Midnight Memories» pārdots 546 000 kopiju, liecina mūzikas un video pārdošanas apjomu izsekošanas sistēmas «Nielsen SoundScan» dati. Līdz ar šo panākumu «One Direction» kļūst par pirmo grupu, kuras pirmie trīs albumi startē 1. vietā. Atgādinām, ka puišu debijas plate «Up All Night» un otrais albums «Take Me Home» arīdzan debitēja «Billboard 200» virsotnē.

Puišu popularitāte Amerikā tikai pieaug. Debijas albums pirmajā nedēļā tika pārdots 176 000, otrais - 540 000, bet «Midnight Memories» sasniedzis vēl labāku rezultātu.

Pagājušās nedēļas līderis - Detroitas reperis Eminems ar «The Marshall Mathers LP 2» noslīdējis uz 2. vietu (199 000).

3. vietā jauns kantri dziedoņa Gārta Brūksa ieraksts «Blame It All on My Roots», kas par īpašu cenu sešu CD un divu DVD kastē tirgots lielveikalu «Walmart» ķēdē. Nedēļas griezumā tas pārdots 164 000.

Realitātes šova «Duck Dynasty» dalībnieki apvienojušies grupā «The Robertsons» un izdevuši svētku plati «Duck the Halls: A Robertson Family Christmas» - šonedēļ, gluži tāpat kā pirms nedēļas, 4. vieta.

Keitijas Perijas albums «PRISM» pakāpies no 11. uz 5. vietu. Topošās māmiņas - televīzijas šova «American Idol» pirmās sezonas uzvarētājas Kelijas Klārksones (Kelly Clarkson) svētku albums «Wrapped in Red» ar 131 000 numur 6. Kāpums par 3. vietām. Savukārt amerikāņu popmūzikas hameleona Lēdijas Gāgas (Lady Gaga) jaunākajam studijas albumam «ARTPOP» izdevies pakāpties uz 7. vietu.

Kopumā, salīdzinot ar šo pašu laika posmu pagājušogad, albumu pārdošanas apjoms palielinājies par 14%.

Nepalaid garām!

Uz augšu