TVNET: Vai var teikt, ka padomju klausītāja lielākā nelaime, arī Latvijas mūzikas kontekstā, ir tā, ka mūsu muzikālā gaume neveidojās vienā pulsā ar pasaules rokmūzikas attīstību? Lielākajai sabiedrības daļai disko mūzika asociējas ar «Boney-M», un par tādu Lū Rīdu (Lou Reed) vispār zina retais. Mūsu zināšanās ir lieli baltie plankumi.
- Man grūti teikt. Jo es un mani draugi tik dzīvi un aktīvi interesējāmies par mūziku, ka mēs zinājām visu. Man šķiet, ka manā muzikālajā izglītībā tādu lielu balto plankumu nebija. Arī tā laika meinstrīms bija diezgan cienījams - ļaudis klausījās tos pašus Bītlus, «The Doors», Santanu, «Led Zeppelin», «Pink Floyd» un «Deep Purple». Tas bija normāli. Protams, bija kaut kādas dīvainības, piemēram, Padomju savienībā neticami populāra kļuva grupa «Smokie», kuru Anglijā neviens nezināja, tagad nezina un zināt negrib, un pareizi dara. Bija tādas jocīgas mutācijas kā «Boney-M», kuri, manuprāt, vispār dzīvo Krievijā, jo citur nevienam nav vajadzīgi, taču kopumā uzskatu, ka tie jaunieši Rīgā, Maskavā, Sanktpēterburgā un citur varēja atrast jebkuru mūziku - melnajā tirgū, somu televīzijā, radio, jebkādos kontrabandas kanālos.
Talantīgākie no šiem jauniešiem paši sāka nodarboties ar mūziku un radīt interesantas lietas.
Tā ir reāli dižena grupa, kurai spēcīgi nepaveicās, ka viņi dzīvoja aiz dzelzs priekškara. «Pastnieki» potenciāli varēja kļūt par vienu no vadošajām Eiropas elektropopa grupām. Viņi ir ļoti talantīgi.
Mana lielākā pretenzija pret Padomju varu drīzāk ir tā, ka mēs nevarējām izceļot un redzēt paši savām acīm šos mūziķus. Es vairs nekad neredzēšu daudzus savus mīļākos mūziķus koncertā - daudzi ir vai nu jau miruši, vai pārstājuši koncertēt.