Viņas atbalstītāju un skolotāju pulkā ir Big Bojs, Didijs, jau minētais Prinss u.c.
Fanka līniju plates sākumā turpina kopdarbs ar Ēriku Badu (Erykah Badu) «Q.U.E.E.N», kas varētu būt viens no plates spēcīgākajiem skaņdarbiem. «Šajā dziesmā es [Sindi] iestājos par visiem, kas tiek diskriminēti,» dziesmu komentē māksliniece.
Savukārt plates tituldziesma «The Electric Lady» iekrāso vēl vienu albuma konceptuālo segmentu - 90. gadu R&B. Dziesmā dzirdama Bejonses jaunākās māsas Solanžas balss un abas dāmas rezultātā izklausās gluži kā «En Vogue» 1992. gadā.
Vēl viens singls - dejiskais «Dance Apocalyptic», kas tapis tumšādainā rokenrola pioniera Bo Didlija (Bo Diddley) ietekmē ir jauks, bet ne uz pusi tik jaudīgs kā jau minētā «Andre 3000» 2003. gada bliezējs «Hey Ya!»
Dziesmā «Primetime» Monē pielāgojas sava partnera Migela (Miguel) aktuālajam soula skanējumam, bet «Dorothy Dandridge Eyes» - džeza mūziķes Esperanzas Spaldingas (Esperanza Spalding) viegli džezīgajam stilam, no jauna mainot albuma noskaņojumu.
Tieši šī nemitīgā raustīšanās no viena stila un citu, ir, manuprāt, vienīgais lielais plates mīnuss. Savādāk - ļoti interesanta un baudāma mūzika.
Izdošanas datums: 09.09.2013.