Jaunzēlandē dzimušais kantrī dziedonis Kīts Ērbans (Keith Urban) šonedēļ izrādījās mazliet pārāks par R&B mūzikas projektu «The Weeknd». Viņa jaunais albums pārdots par 3000 kopijām vairāk nekā «The Weeknd» un līdz ar to iekarojis ASV pieprasītāko «Billboard 200» albumu topa 1. vietu, ziņo «billboard.com».
ASV topā popkantrī ir pieprasītāks par hipsteru R&B
Nedēļas griezumā Ērbana jaunā plate «Fuse» pārdota 98 000 eksemplāru, liecina mūzikas un video pārdošanas apjomu izsekošanas sistēmas «Nielsen SoundScan» dati. Tas ir par 3000 kopijām vairāk nekā hipsteru R&B (kritiķu izdomāts jauns subžanrs) projekta «The Weeknd» ierakstam «Kiss Land».
Šis ir jau piektais top10 panākums Kīta Ērbana karjerā. Pēdējais Nikolas Kidmenas vīra albums «Get Closer» 2010. gadā startēja 7.vietā ar 162 000 kopijām.
Savukārt dziedātājs Eibels Tesfejs (Abel Tesfaye) jeb «The Weeknd» ar pagājušā gada «Trilogy» startēja 4.vietā, pārdodot 86 000 kopiju.
Atgādinām, ka «The Weeknd» ar miksteipu «House of Balloons» pabijis arī TVNET Mēneša albuma godā.
3. vietā debitē repera «2 Chainz» albums «Based on a T.R.U. Story» (63 000), savukārt uzlecošais katrīmūzikas spīdeklis Luks Braiens (Luke Bryan) ar «Crash My Party» pakāpies uz 4.vietu (53 000).
Eklektiskā R&B zvaigzne Džanele Monē (Janelle Monáe) ar otro studijas albumu «The Electric Lady» tikai 5.vietā (47 000).
Šefīldas kvartets «Arctic Monkeys» ar savu jauno plati «AM» kā jaunums 6.vietā (42 000)
Pēdējais jaunums topā Šerilas Krovas (Sheryl Crow) kontā.
Pēc divdesmit gadu ilgas karjeras amerikāņu dziedātāja Šerila Krova iegājusi jaunā radošā fāzē un laidusi klajā jaunu skaņuplati «Feels Like Home» (Warner), kurā akcentu likusi uz melodiskām kantrī dziesmām. Albums, kas seko 2010.gada soulmūzikas platei «100 Miles from Memphis», ierakstīts Nešvilā, un to producējis «Grammy» laureāts Džastins Nībenks (Justin Niebank). Katra dziesma ir tapusi sadarbībā ar kādu citu mūziķi.
Kopumā, salīdzinot ar šo pašu laika posmu pagājušogad, albumu pārdošanas apjoms samazinājies par 11%.