Latvijas Televīzijas (LTV) jaunais seriāls "Būt mīlētai" iekaros savu vietu televīzijā, jo scenārija veidotāju uzdevums ir radīt stāstu ar pievienoto vērtību, otrdien Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēdē teica LTV ģenerāldirektors Edgars Kots.
Kots: LTV jaunais seriāls iekaros savu vietu
"Uzdevums ir caur galveno varoni parādīt, ka ir dažādas kritiskas situācijas, bet vienmēr ir risinājums," viņš paskaidroja.
Atbildot uz vairāku deputātu pārmetumiem par seriāla demonstrēšanu raidījuma "100.pants" vietā, Kots neslēpa, ka šis lēmums pieņemts "100.panta" ļoti zemo reitingu dēļ.
"Pēc rādītājiem radās izjūta, ka jūs tur viens otru skatāties," deputātiem atzina LTV šefs. Proti, ja vien raidījumā nepiedalās tādas personības kā Ainārs Šlesers vai Aivars Lembergs, tā reitings nokrītas līdz apmēram 20 tūkstošiem skatītāju.
Tomēr dokumentālo raidījumu veidotājiem esot dots uzdevums atrast veidu, kā uzrunāt auditoriju, lai politiķu teiktais nonāktu līdz skatītājiem.
Deputāte Ingūna Rībena ("Vienotība") pauda nožēlu, ka raidījuma vietā stājies seriāls, jo "100.pants" bijusi iespēja izteikties "no pirmavota", nevis klausīties žurnālistu atreferējumos.
Savukārt Janīna Kursīte ("Vienotība") "100.panta" zemo reitingu saistīja ar intervētāju harismas trūkumu. "Ja otrā pusē noliktu tāda paša līmeņa intervētāju, tad vairs nebūtu svarīgi, vai tur sēž Šlesers, Lembergs vai Māris Kučinskis," viņa sacīja.
LTV pirmā kanāla direktore Baiba Šmite norādīja, ka "100.pantu", iespējams, ar laiku varētu ieplūdināt ziņās kā interviju sadaļu.