Aktiera Subatnieka mīļotā veido digitālu sieviešu žurnālu (2)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Sejas.lv

Dailes teātra aktiera Laura Subatnieka dzīvesbiedre Linda Saulīte vienpadsmit gadus bija TVNET mārketinga daļas vadītāja, bet pērn viņas dzīvē ieviesās korekcijas. Linda ļāvās jaunam izaicinājumam un izveidoja digitālu žurnālu sievietēm - «LILLÁ», kuru lasa ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās robežām.

Uz digitālā žurnāla sievietēm - «LILLÁ» prezentācijas ballīti, kas norisinās viesistabā «Vintage», Linda Saulīte ieradusies gaumīgi saposusies. Kā allaž viņa skraida un priecājas, ka žurnāls beidzot ieraudzījis dienas gaismu un to lasa kā latviešu sievietes, tā arī viņu vīrieši. Draugi nāk un dāvina Lindai Saulītei ziedus. Sveicēju vidū bija arī TVNET direktors Ivars Bauls un galvenā redaktore Zita Lunde, kas Lindai pasniedza košus ziedu pušķus, tādējādi atbalstot viņas biznesa projektu.

Sarunā ar dzīvesstila portālu «Sejas» Linda Saulīte stāsta, kā radusies ideja par sava digitālā žurnāla izveidi: «Man ļoti patīk drukātie žurnāli sievietēm, kā arī ļoti daudz lasu grāmatas. Tā jau man sena kaislība. Turklāt profesionāla pieredze, vienpadsmit gadus strādājot interneta medijā TVNET. Un vienā brīdī mana kaislība apvienojās ar profesionālo pieredzi, un tad radās «LILLÁ» žurnāls, kas ir saturiski tikpat krāšņs kā jebkurš drukātais žurnāls. Man bija vēlme radīt digitālu žurnālu, kas atbilst pasaules līmenim. Mēs Latvijā iepērkam ārvalstu franšīzes, bet varbūt kādu dienu viņi pirks mūsējo.»

2012. gada vasarā Linda Saulīte ar dzīvesbiedru Lauri Subatnieku atpūtās Dailes teātra vasaras kafejnīcā "Epikūra dārzs"
2012. gada vasarā Linda Saulīte ar dzīvesbiedru Lauri Subatnieku atpūtās Dailes teātra vasaras kafejnīcā "Epikūra dārzs" Foto: Sejas.lv

Vaicājot, kā radās digitālā sieviešu žurnāla «LILLÁ» nosaukums, Linda atklāj, ka to palīdzējusi radīt zīmolvedības kompānija «Matka». ««LILLÁ» ir kā divi vienā – sarkans plus zils, sievišķais un vīrišķais, digitālais un reālais. Tā kā apvienojums. Tāpat kā par mums sievietēm, ka ir skaistums un spēks,» skaidro Linda.

Viņas radītais žurnāls ir pateicīga lasāmviela sievietēm un viņu vīriešiem. «Jā, mūs lasa arī Amerikā. Mūsu mērķis ir apvienot latvietes, kas strādā visā pasaulē. Mūs interesē cilvēks no neparastās puses. Mūs interesē, ko domā un ko dara sieviete vai vīrietis. Mēs nepamācīsim, kas un kā ir jādara. Mēs savu lasītāju uztveram kā gudru un skaistu personību un piedāvājam viņam informāciju,» teic žurnāla radītāja.

Lai arī Linda un Lauris vēl nav oficiāli reģistrējuši savas attiecības, abu starpā ir patiesas jūtas
Lai arī Linda un Lauris vēl nav oficiāli reģistrējuši savas attiecības, abu starpā ir patiesas jūtas Foto: Sejas.lv

Linda neslēpj, ka apvienot ģimenes dzīvi, būt labai sievai un mammai nemaz neesot tik viegli, bet viņa cenšas. «Lauris mani atbalsta, jo viņš ir arī kļuvis par «LILLÁ» reklāmas balsi, kas skanēs TV un radio ēterā,» par dzīvesbiedra iesaistīšanu savā biznesā stāsta Linda.

Komentāri (2)CopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu