Popmūzikas dīva Britnija Spīrsa sociālajā tīklā «Instagram» publiskoja reklāmas kampaņu savām jaunākajām smaržām ar nosaukumu «Prerogative» («Privilēģija»), kas būs piemērotas gan vīriešiem, gan sievietēm.
Britnija Spīrsa radījusi dzimumu neitrālas smaržas
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
«Privilēģija. Aromāts visiem,» viņa rakstīja pie publicētā video.
Reklāmas rullītī Britnija Spīrsa ir tērpta ādas kostīmā, dejo un ar smaržām apsmidzina gan sevi, gan kādu vīrieti.
Mūziķe jau pirms vairākiem mēnešiem atklāja faniem, ka strādā pie jaunā aromāta, tagad sākot publicēt virkni ar video rullīšiem no gaidāmās reklāmas kampaņas.
Kā teikts oficiālajā paziņojumā, jaunais aromāts būs «austrumniecisks meža un ezera smaržas apvienojums gan sievietēm, gan vīriešiem». Smaržām būšot daudz vilinošāks un provokatīvāks raksturs nekā iepriekšējām Spīrsas zīmola smaržām.
Tāpat publikācijā norādīts, ka smaržu oficiālais sauklis būs: «Esi tas, kas vēlies būt. Tā ir tava privilēģija.»
Smaržu pudelīte būs apaļā formā purpura krāsā.