“Carnival Youth” puiši spēruši pirmos soļus kosmētikas nozarē

Pavasarīgi draiskā noskaņā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” durvis apmeklētājiem vēris Latvijas kosmētikas ražotāja “Stenders” pirmais jauna koncepta veikals, kura atklāšanā dāmas par vannošanās rituālu noslēpumiem konsultēja grupas “Carnival Youth” mūziķi.

Šāda izvēle nav nejauša – sadarbības ietvaros jau vasarā klajā nāks “Carnival Youth” jaunākais albums “Good Luck”, bet veikalu plauktos nonāks īpašs puišu radīts vannošanās produkts. “Stenders” kļuvis par grupas atbalstītāju un būs kopā ar puišiem visu gadu, lai, kā paši joko, vārītu ziepes. Savukārt “Carnival Youth” ar kosmētikas ražotāja  atbalstu spēruši pirmos soļus kosmētikas nozarē – jau drīzumā veikalos būs pieejamas īpašas vannas bumbas, kuru dizains un aromāta izvēle ir caur un cauri puišu radošais lidojums. Tāpēc nav pārsteigums, ka puišus, ģērbtus priekšautos, varēja redzēt iejūtamies arī pārdevēju lomā, bet par godu jaunā veikala atklāšanai viesus priecēja dziesmas pirmatskaņojums.

“Mēs tiešām novērtējam iespēju izmēģināt spēkus kosmētikas nozarē – tas bija intriģējošs un ļoti radošs izaicinājums. Bet ne par to vien: šogad daudz būsim kopā, un jau maijā jūsu vērtējumam nodosim jaunu dziesmu “Desktop”. Līdz ar dziesmu prezentēsim videoklipu, ko veidojam kopā ar “Stenders” – mums padomā ir vismaz pieci dažādi veidi, kā izmantot jaunās želejziepes!” intriģē “Carnival Youth” puiši.

Kuplajā viesu pulkā jaunā koncepta veikalu apmeklēja un mūziķu padomiem labprāt ļāvās vairākas sabiedrībā zināmas personas, tostarp Una Ulme, Dita Danosa, Laura Grēviņa, Dace Alpa, Ieva Bondare, Armands Simsons, Signe Meirāne un citi.

Uz augšu