Skatītākais konsolidētais televīzijas kanāls jūlijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,4%, informēja pētījumu kompānijā "Kantar TNS".
Jūlijā skatītākais televīzijas kanāls bija LTV1 (7)
Otrs skatītākais televīzijas kanāls bija TV3 ar skatīšanās laika daļu 8,7% apmērā. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.
Ceturtajā vietā ierindojās "NTV Mir Baltic", kura skatīšanās laika daļa bija 7,4%, piektajā vietā - LNT ar 7%, sestajā vietā - "RTR Planeta Baltija" ar 4,6%, bet septītajā vietā ierindojās "REN TV Baltic", kura skatīšanās laika daļu veidoja 2,7%.
Astoto vietu ieņēma televīzijas kanāli 3+ un "Dom Kino" katram veltot 2,6%, devītajā vietā - LTV7 un TV6 katram veltot 2,5%, bet desmitajā vietā ierindojās "TNT" ar 1,6% no kopējās televīzijas skatīšanās laika.
Tiem seko kanāls "RīgaTV 24" ar 1,5%, "Nickelodeon" - 1,2%, "5 kanal" - 1,1%, STV - 1%, "Kanāls 2" - 0,9% un 360TV, kuram veltīti 0,8% no kopējās televīzijas skatīšanās laika. Savukārt kanāliem "Discovery Channel", "Kidzone TV", "Pjatnica International" un "Re:TV" tika veltīti 0,6%, "CTC Baltija" - 0,5%, kanāliem "Best4Sport TV", "Fox", "National Geographic Channel" un "TNT International" - katram 0,4%, "Sony Channel" - 0,3%, bet kanālam "Fox Life" veltīti 0,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Pārējais skatīšanās laiks veidoja 29,3%.
"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters skaidroja, ka šogad jūlijā, salīdzinot ar 2018.gada jūliju, skatītāji vidēji ir pavadījuši par divām minūtēm ilgāku laiku pie televīzijas ekrāna, neskatoties uz to, ka pagājušajā gadā ēterā bija populārās Dziesmu svētku un pasaules futbola čempionāta pārraides.