Visus šos gadus grupa ir skrējusi pakaļ spīdīgam, košam māneklim, kurš nopietniem mūzikas klausītājiem un kritiķiem neļāva šo grupu uztvert nopietni.
Jo kurš gan nopietns mākslinieks piedalās Eirovīzijā, turklāt mēģina to katru gadu? Un kurš, pateicoties šim konkursam, ir spējis izkarot vietu mūzikas industrijā? ABBA ir vienīgais izņēmums. Un tas bija sen.
Taču labā ziņa ir tā, ka, šķiet, Eirovīzijas lappuse ir pāršķirta, tā grupas vēsturē ir pagātne, un šī “palikšana, lai augtu plašumā” ir kvalitatīvi jaunu un, kas būtiski - lokālu mērķu nospraušana.
Pirmās nopietnības pazīmes jau bija saskatāmas Agneses sadarbībā ar Maestro Raimondu Paulu, kad albumā “Vienaldzības” (2016) izdziedātas labi zināmas Paula dziesmas ar Vizmas Belševicas, Dainas Avotiņas vārdiem. Tiesa, toreiz vēl dziedājuma maniere latviešu valodā bija par daudz stilizēta, brīžiem atgādinot citas Paula dīvas - Laimas Vaikules frāzējumu. Vēlāk sekoja pirmā veiksmīgā grupas kompozīcija latviešu valodā “Laika dziesmiņa” un apziņa, ka dziesmas dzimtajā valodā, izrādās, uzrunā Latvijas klausītāju personiskāk.
Jaunajā grupas albumā, kas tapis laika posmā no 2018. gada nogales līdz šī gada maijam un ierakstīts studijā "Aleja Records", visas dziesmas ir latviski un visām vārdu autore ir pati Agnese. Tas ir drosmīgs solis, kas daļēji attaisnojies, jo, protams, daudz ērtāk un drošāk būtu paslēpties zem Belševicas vai Ziedoņa vārdu lietussarga kā to pašmāju mūzikā dara daudzi. Jūtams, ka, radot savus tekstus, Agnese daudz lasījusi pašmāju dzejdarus, jo mūsdienu popmūzikā tādi tēli kā "ķīvīte", "padebeši", tādi poētiski darbības vārdi kā "mēļot" u.c. nav plaši izplatīti.