"Tas mirklis, kad epastā saņem "aizraujošus jaunumus" par produkta izstrādi, kura izveidei esi piedāvājis sadarboties ar zīmolu. Es piedāvāju izveidot šo unikālo produktu, taču viņi izvēlējās pēc mūsu tikšanās vienkārši pazust un piesavināties manu ideju. Tik vienkārši! Bravo," vietnē "Instagram" publiski pavēstīja Armaņeva.
Mazliet vēlāk pašmāju influencere savā "Instagram" profilā publiskoja garāku video, kurā paskaidro notikušā apstākļus.
"Pirms ļoti laba laika es biju sazinājusies ar zīmolu. Mums bija tikšanās, mēs izrunājāmies un es piedāvāju sava veida sadarbību, lai tiktu izstrādāts pavisam jauns produkts, kuram es biju izdomājusi - kādam jābūt efektam, lai dabūtu perfekto rezultātu. Viņiem ideja iepatikās, jo nekas tāds viņiem vēl nebija un netika plānots. Viņiem jau bija tonālais krēms ar līdzīgu efektu, taču viņi atklāja, ka šāda konsīlera viņiem tiešām nav," savā nu jau izdzēstajā video atklāja Maija Armaņeva.
Maija stāstīja, ka viņai bijušas idejas, kā "savienot nesavienojamo" un radīt unikālu skaistumkopšanas produktu. Abas puses esot vienojušās par sadarbību, taču pēc tam zīmols esot pārtraucis komunikāciju un ignorējis influenceres epastus un centienus sazināties. Pēc zīmola attieksmes Armaņevai radušās aizdomas, ka šis produkts būs, viņai nezinot, iekļauts jaunajā skaistumkopšanas produktu sērijā, un šīs aizdomas, pēc Armaņevas teiktā, esot apstiprinājušās. Influencerei par jaunumiem paziņots ar epasta palīdzību.