Tomēr pirmajām trim dziesmām seko vairākas mazāk izteiksmīgas - "Bāka" ar saspringti pulsējošo korisko deklamāciju visas dziesmas garumā varētu būt izaicinājums jebkuram klausītājam, "Pārpārēm" ar eksperimentālu "grabināšanu" tā īsti nekur nepaceļas, fokuss uz brīdi atgriežas ar Putniņa dziedāto "Ness" ar tīkamām atsaucēm uz septiņdesmito gadu progresīvo roku, taču tad seko "Tavs raksturs" - ja tas domāts kā joks, tad, manuprāt, ne pārāk veiksmīgs. Jāņa Šipkēvica "Jūdze" acīmredzami ir mēģinājums atgriezties pie projekta pirmā albuma estētikas - mielavisks, kareivīgs dziedājums, trauksmains aranžējums, plaši skanošs piedziedājums. Dziesma laba, bet varbūt pats Ainars Mielavs to būtu iznesis nedaudz veiksmīgāk?
Divas no labākajām dziesmām sataupītas albuma nobeigumam - Loretes Mednes klavierbalāde "Nepieskaros" ar interesantām akordu maiņām, kas nedod vietu banalitātēm. Arī Pujāta dzejolis šajā dziesmā ievibrē un atsedzas, iespējams, veiksmīgākā teksta interpretācija šajā albumā. Plate izskan ar Kārļa un Alises Jostu kopdziesmu "Nostāvas", kas atbruņo ar savu vienkāršību. "Lai vienkāršas dienas nāk, vienkārši skūpsti un glāsti... ar parastu ēdienu galdā, vienkāršu skatu aiz loga."
Albumā izteikti jūtami vairāku spilgtu personību rokraksti, dažādas dziedāšanas, muzicēšanas manieres, kas klausītāju visa ieraksta garumā mētā uz augšu, uz leju, pa labi, pa kreisi. Vienojošais elements ir tikai Pujāta dzeja, kas radīta speciāli šim projektam. Lai arī albums kā veselums īsti neturas kopā, pārdzīvot par to nevajadzētu, galu galā, mūsdienās albumu formāts ir zaudējis savu nozīmi, un klausītāji mūzikas straumēšanas vietnēs veido paši savus albumus jeb dziesmu sarakstus. Nav šaubu, ka šo to pasmelties varēs arī no "Lūk".