Zviedru popzvaigzne nopelnījusi "septiņu ciparu skaitli", pārdodot suvenīrus bērnu iecienītā spēlē

Sejas.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Sāra Lāšone
Sāra Lāšone Foto: AP/Scanpix

Zviedrijas popmūzikas zvaigzne Sāra Lāšone (Zara Larsson) nopelnījusi "septiņu ciparu skaitli", pārdodot savus suvenīrus video spēlē "Roblox".

Hitu "Lush Life" un "Symphony" izpildītāja faniem piedāvā spēlē iegādāties dažādus mūziķes aksesuārus, piemēram, cepures, mugursomas, saulesbrilles, lai apģērbtu savu "Roblox" avatāru. 

Virtuālo aksesuāru cenas ir sākot no 1,17 eiro, un Lāšone apgalvo, ka tas ir "sasodīti neticami", ka viņai izdevies nopelnīt vairāk nekā miljonu ASV dolāru (863 148 eiro) kopš viņas pievienošanās platformai šā gada maijā. 

"Man žoklis atkārās, kad es to uzzināju," Lāšone atklāj BBC. 

"Roblox" ir tiešsaistes spēle, kurā dalībnieki var būvēt savu "pasaulīti", pildīt uzdevumus un komunicēt ar citiem spēlētājiem no visas pasaules. 

Spēlē var norēķināties ar virtuālo valūtu "Robux", lai apģērbtu savu avatāru vai izdekorētu savu "pasauli", un bieži vien spēli izmanto kā platformu, kur izklaidēties ar draugiem, it īpaši pandēmijas laikā. 

Spēle saņēmusi arī kritiku - pastāv bažas, ka bērni var tikt pakļauti seksuāla un vardarbīga rakstura saturam aplikācijā. Taču uzņēmumam ir strikti noteikumi saistībā ar pieaugušo saturu, un nesen spēlei tika ieviesta vecuma verificēšanas sistēma. 

"Roblox" satur arī maksas saturu, kas vecākiem nereti rada galvassāpes, - ziņots, ka bērni iztērē pat vairākus tūkstošus eiro. 

Spēle "Roblox"
Spēle "Roblox" Foto: Reuters/ScanPix

Lāšone sāka sadarbību ar "Roblox", lai reklamētu savu jauno albumu "Poster Girl", un tas  pandēmijas laikā, kad tika atcelti koncerti.

Dziedātāja spēles ietvaros sarīkoja virtuālu "deju ballīti" šā gada maijā, atļaujot faniem izklaidēties un vērot viņas uzstāšanos. Fani varēja iegādāties dažādus apģērbus, matu sakārtojumus un stilizētu Sāras Lāšones avatāru. Cenas bija, sākot no 60 Robux, kas ir aptuveni 79 centi, līdz pat 400 Robux (5,80 eiro). 

Suvenīru pārdošana sākotnēji nebija mērķis, apgalvo Lāšone. "Es par to tā nedomāju. Tā īsti nebija motivācija koncertam. Es vienkārši gribētu būt tuvāk faniem."

Eksperti uzskata, ka Lāšones virtuālais koncerts un suvenīri varētu būt mūziķu glābšanas riņķis laikā, kad fiziska formāta mūzikas iegādes apjomi krīt, koncertēšana dzīvajā nenotiek un straumēšanas ienākumi ir nepietiekami.

"Mēs visi to zinām. Straumēšanas servisi mums nemaksā daudz," atzīst Lāšone, piebilstot - lai nopelnītu septiņu ciparu skaitli no "YouTube" vai "Spotify", "paietu ļoti, ļoti ilgs laiks un ir vajadzīgi simtiem, miljoniem straumējumu".

Lāšones "Roblox" šovs piesaistīja vairāk nekā 1,6 miljonus lietotāju, kuri vairāk nekā 4 miljonus reižu apmeklēja viņas radīto Zviedrijas rozā mājas uz ezera "pasauli".

Daudzi no viņiem nevarēja apmeklēt koncerta vietu vai atļauties koncerta biļeti - daži no spēlētājiem par Lāšones mūziku uzzināja pirmo reizi.

"Daudz jaunu cilvēku komentē manos sociālajos tīklos: "Ak mans dievs! Tā ir meitene no "Roblox"!" smejoties saka Lāšone. 

"Tas ir neticami. Tā viņi par mani uzzināja, lai gan es ar mūziku nodarbojos jau 10 gadus."

Kā zināms, Sāra Lāšone 2019. gada 12. jūlijā uzstājās Lucavsalā, iesildot britu mūziķi Edu Šīranu.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu