Daļa kritiķu uzskata, ka "Franču vēstnesis" (The French Dispatch, 2021) ir līdz šim labākā Vesa Andersona filma. Katram ir savs viedoklis, un tomēr par šādu vērtējumu varētu arī debatēt. Andersona kaislīgākie fani, iespējams, būs vīlušies, jo pieraduši pie vienīgi Andersonam raksturīgā vizuālā stila, savukārt tie, kas no tā sāk pagurt, būs patīkami pārsteigti, ka filmas struktūra diezgan ievērojami atšķiras no citiem viņa darbiem.
Man ir grūti piekrist viedoklim, ka katrs nākamais režisora vai rakstnieka darbs vienmēr ir izcilāks par iepriekšējo. Radošā darbība reizēm ir kā amerikāņu kalniņi – milzīgiem panākumiem var sekot neveiksme, tāpēc man nešķiet, ka pie pirmās režisora neizdevušās filmas mums no viņa jānovēršas un jāzaudē ticība autora radošajām spējām. Kas attiecas uz Andersonu, man liekas, ka par zemu (varbūt tās tikai manas iedomas) ir novērtēta viņa pirmā, neatkarīgā filma "Pudeļraķete" (Bottle Rocket, 1996). Kas tā par raķeti, varat apskatīties YouTube, filmā gan tika izmantota īsta uguņošanas raķete. Aizvien palieku pie pārliecības, ka viena no Andersona izcilākajām filmām ir "Rašmora" (Rushmore, 1998).
Skatīdamies "Franču vēstnesi", centos nesalīdzināt to ar šim divām un citām agrīnā posma režisora filmām, jo "Vēstnesis" diezgan izteikti atšķiras no visām citām Andersona filmām.