Foto: "Robert Glasper Experiment" Rīgas Kongresu namā.
Tavā mūzikā ir dzirdams, ka esi ietekmējusies no tā dēvētā neosoula. Latvijā, manuprāt, šis soula atzars nav attīstīts. Mums ir R&B, souls, fanks, bet tāds klasisks D’Angelo, Maxwell, Erika Badu un, starp citu, man tava mūzika un balss nedaudz atgādināja Amel Lero (Amel Larrieux), pie mums nav.
Neosouls nav pārāk populārs žanrs Latvijā, taču zinu daudzus mūziķus, kas šī žanra mūziku "sadzirdēja" un iemīlēja agrajos 2000. gados, kad paši bija jauni mūzikas studenti. Amel Lero biju dzirdējusi, un interesanti, ka tā saki. Sevi pašu daudzreiz grūti novērtēt, šādi salīdzinājumi liek uz sevi paskatīties ar svaigu skatu.
Vai Amerikā sastapi arī kādu no saviem muzikālajiem varoņiem, varbūt biji uz kādu īpašu koncertu?
Amerikā sastapu ļoti daudzus muzikālos varoņus, ar dažiem pat kopā sastrādājos, kā Niku Hakimu (Nick Hakim), Keitu Deivisu (Kate Davis). Atradu arī daudzus muzikālos varoņus, kurus pirms tam nezināju, kā reperi Semu Selersu (Sam Sellers), ar ko kopā tapa viena no albuma dziesmām "That Morning". Pirmajā mācību gadā no koledžas biedriem padzirdēju, ka Manhetenā norisinās hiphopa džems, improvizācijas vakars "The Lesson". Nevarēju abus - hiphopu un džemošanu salikt kopā, tāpēc aizgāju paklausīties. Tas, kas tur notika, nav vārdos izstāstāms. Pilnīga muzikāla brīvība, sajūta, ka mūziķi telepātiski komunicē, un visam pāri grūvs, kas nes nost no kājām. Viens no improvizētājiem bija Sems, ar kuru vēlāk iepazinos un piedāvāju viņam uzrakstīt repa pantu "That Morning".