“Pāri tiltam pretī Luīzei”, “Šūpnis”, “Neprašanās rēga cenšanās”, “Melanhs un Helioinīda” – no viena skaņdarba uz nākamo notiek burtiskas pārejas pa Eduarda Smiļģa teātra muzeja telpām; katra kompozīcija tiek izpildīta ar citu ģitāru ar atšķirīgiem efektu pedāļiem un skaņas aparatūru.
Tehniskā dažādība bijusi nozīmīga jau mūzikas komponēšanas procesā – tas noritējis četrus mēnešus, kuros Edgars Rubenis iepazinis atsevišķus GCA ražotos efektu pedāļus un, izmantojot arī citu kompāniju ražojumus, pamazām izveidojis tehnisko ainavu, kurā īstenot savu jaunradi. Tas, kādu efektu veido katrs pedālis, ietekmē arī pašas spēlēšanas pieeju, tādējādi tehnoloģija kļuvusi par sava veida radošo līdzautori šajā mūzikā.
Klausītāji, kuri atceras Edgaru Rubeni no eksperimentālās rokgrupas “Mona de Bo” laikiem, nebūs pārsteigti sastapties ar koši tumšajiem izteiksmes līdzekļiem, kas mijiedarbojas ar liriskākiem fragmentiem visaptverošā azartā un spēlēšanas priekā; jāpiebilst, ka albumā saklausāmi arī jauni muzikāli pavērsieni, kas lielā mērā izriet no mūziķa pašreizējās pamatdarbības kā akustiskās solo ģitāras māksliniekam.
“Gamechanger Audio” ir Latvijā dibināts uzņēmums, kas izgudro, ražo un izplata inovatīvu mūzikas aprīkojumu visur pasaulē.