Latviešu mūzikas singlu top trīs radiostaciju rotācijā paliek nemainīgs - visvairāk spēlētākā ir Emilijas dziesma “Sirds pelnos”. Tai seko “Laika suns” un Kristīnes Pāžes dziesma “rīts, rīts, rīts, rīts, rīts, rīts” un trijnieku noslēdz “KautKaili” ar dziesmu “Ļauj man”.
Savukārt lielā radiostaciju top 20 virsotnē ir Elīza Rouza un Kelvins Hariss ar “Body moving”. Uz otro vietu pakāpusies dziesma “Head Down”, kas ir “Lost Frequencies” sadarbība ar “Bastille”. Trešajā vietā ir Dua Lipa ar singlu “Houdini”. Arī latviešu singlu līderi ir atrodami lielajā top 20 pēc kārtas 10. , 11. un 12. vietā.
Jautājām radio SWH personībai un “SWH top 20” vadītājam Artim Dvarionas viņa domas par dziesmām, kas atrodas radiostaciju topa pirmajās vietās: “Godīgi sakot, man ir grūti izcelt “Body moving” uz pārējo dziesmu fona. Pēdējā laikā ir sajūta, ka Lielbritānijā šāda veida “deju himnas” cep kā pīrādziņus. Un tomēr ir pāris mazi elementi, kas nostrādā dziesmai par labu un izskaidro tās popularitāti. Nostrādā Kelvina Harisa vārds, kas ir šīs dziesmas galvenais karoga nesējs, viņš ir leģendāra personība deju mūzikā. Otrs elements ir dziesmā dzirdamā taurītes skaņa, kas ir prātā paliekošs āķis. Trešais ir dziesmas aranžējums - šobrīd deviņdesmito gadu deju mūzikas estētika atkal ir pieprasīta, un šajā dziesmā to arī saklausām."
Dvarionas turpina: “Dziesma “Sirds pelnos” - pirmkārt, jāizceļ Emilijas balss tembrs. Viņu salīdzinātu ar BŪŪ, nevis tādēļ, ka abas būtu līdzīgas manieriski un stilistiski, bet tīri no tā viedokļa, kādu svaigumu pašmāju mūzikā abas ir ienesušas. Otrais, dziesma ir ļoti sirsnīga, tāpat kā pašas Emilijas būtība.
Viņa pārstāv arī Gen Z paaudzi un šīs paaudzes kods dziesmā arī rezonē. Un piedziedājuma meldiņš ir atmiņā paliekošs. Galvenais - dziesma ir sirsnīga un vienkārša, izpildīta ar atšķirīgu, pievilcīgu balss tembru.
Klausoties Emiliju, mēdzu atcerēties par astoņdesmitajos gados populāro Treisiju Čepmenu un viņas dziesmu “Talking About Revolution.”