"P.S.PMS" ir trīs draudzenes, spilgtas mūziķes - Kristīne Pāže, Elīna Silova un Evija Vēbere. “Nedari” ir otrais grupas singls no gaidāmā EP jeb mazformāta studijas albuma. Pērn tika izdots debijas singls “Saisti”, kurš savu vietu atrada gada labāko dziesmu sarakstā, savukārt singla mūzikas videoklips tika nominēts Starptautiskā Rīgas kinofestivāla RIGA IFF balvai Best Baltic Music Video.
Trio "P.S.PMS" piedāvā jaunu dziesmu ar pirmatnīgu noskaņu “Nedari”
Par jaunās dziesmas "Nedari" tapšanu stāsta Kristīne un Elīna: “Dziesmas kodols un muzikālā ideja radās vēlā nakts stundā – improvizējot.
Attīstījām ideju nepieradinātā skaņu ceļojumā, kurā jūtams apjukums, cilvēka sarežģītā daba, reizē smalkjūtība un māsība. “Nedari” vēsta par iekšēju haosu un sajūtu, kad visa ir par daudz un pati sirdsbalss cīnās ar prātu, čukstot priekšā pretēji vērstus vārdus.”
Papildina Evija: “Šī skaņdarba saknē ir kas pirmatnīgs – pulsējošs, enerģētisks, bet ritms ir meditatīvs, ievelk klausītāju rituālā noskaņā. Arī valoda un balss šoreiz tiek izmantota vairāk kā instruments. Dziesma ir smalki izdekorēta ar garšīgām auss konfektēm, tai cauri vijas tikai divi vārdi “nedari tā”, bet mēs izstāstām piesātinātu stāstu, tādēļ es ļoti lepojos ar šo kopdarbu, šķiet, tā nav ierasta dziesma – tā ir savdabīga pieredze.”
Dziesmai nofilmēts arī videoklips, kura autors ir mākslinieks Aleksejs Beļeckis. Viņš prāto: “Trešais Ņūtona likums stāsta, ka dabā visi spēki darbojas pāros, proti, vienai ķermeņa spēka darbībai uz otru vienmēr atbildēs tikpat liels spēks, kas darbosies pretējā virzienā. Gluži kā dabas ainava, “Nedari” no neskaitāmām, pirmajā acs uzmetienā nemaz neredzamām mūzikas detaļām veido bagātu un vienlaicīgi tīru skaņas vidi, kas šo harmoniju – brīžiem paradoksāli – veido tieši no pretējībām.
Šī ainava ir ārkārtīgi intensīva, bet maigi plūstoša un līdzsvarota, reizē ekspresīva un intīma, aicinoša un distancēta.
Solis atmuguriski, kas ved uz priekšu. Tas pats, tikai otrādi. Vai kliedziens ir no sāpēm vai baudas? Šīs dziesmas smalkais skaņu audekls savu vizualitāti meklē nevis kā pielikums noslēgtam mūzikas procesam, bet kā paplašinājums tam, kā mūziķes šo dziesmu stāsta, izmantojot vizuālo un ķermeņa valodu.”