Viens no spilgtākajiem Latvijas influenceriem sociālajos tīklos un Edart.tv autors Edgars Aivars izveidojis pirmo “TikTok Akadēmiju” – ar mērķi atrast talantīgus digitālā satura veidotājus, kuri vēlas pilnveidoties un darboties profesionāli “TikTok” platformā.
Influenceris Edgars Aivars izveido pirmo “TikTok Akadēmiju”
Akadēmijas dalībniekiem Edgara Aivara virsvadībā piecu nedēļu garumā būs jāviesojas piecos Latvijas uzņēmumos un jāveido video saturs “Tik-Tok” platformai. Tā būs lieliska iespēja ne tikai attīstīt savas radošās multimediju satura radīšanas prasmes, bet arī cīnīties par balvu fondu 5000 eiro vērtībā.
Lai dalībniekiem, kuri vēlas izvirzīt savu kandidatūru, būtu gana daudz laika izvērtēt savas spējas un domāt radoši iespējamo video darbu izstrādē, “Tik-Tok Akadēmija” jau šobrīd izziņojusi gan gaidāmo uzdevumu, gan uzņēmumus, kuri piekrituši dalībai konkursa norisē.
Piecas nedēļas, pieci dalībnieki viesosies piecos uzņēmumos, kuri kļuvuši atpazīstami un sasnieguši plašāku auditoriju “TikTok” platformā tieši ar Edgara Aivara iesaisti – “CarBuy.lv”, zemnieku saimniecība “Kotiņi”, degvielas vairumtirgotājs “Straujupīte”, “Siguldas Kokmateriāli” un pilna cikla enerģētikas uzņēmums “Energrid.lv”.
Akadēmijas dalībnieku izdevums būs veidot sociālo tīklu saturu. Daudziem interesentiem kā motivācija noteikti kalpos projekta balvu fonds 5000 eiro apmērā. To savā starpā sadalīs pirmās trīs vietas.
Stāsta akadēmijas dibinātājs Edgars Aivars:
“Mūsdienās sociālie tīkli ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un atpazīstamības veidošanai, tādēļ, jau vairāk kā divus gadus darbojos uzņēmumos, veidojot auditorijai saistošu saturu uzņēmumu “TikTok” kontos. Interese pēc šī pakalpojuma un speciālistiem arvien pieaug. Tieši tas mudināja uz šī projekta izveidi, lai dotu iespēju ne tikai jauniešiem, bet ikvienam, kuri līdz šim saturu veidojuši sava prieka pēc.”
Pieteikšanās jau ir sākusies. Lai pieteiktos, dalībnieki sagatavo 45 sekunžu video pieteikumu, atspoguļojot savas montāžas prasmes. No iesūtītajiem pieteikumiem tiks atlasīti 20 dalībnieki, kuru iesūtītais un publicētais video materiāls tiks nodots iesaistītajiem uzņēmumiem, kas tālāk izvirza piecus finālistus. Detalizēta informācija par pieteikšanos un projekta gaitu ir pieejama vietnē www.edgarsaivars.lv. Akadēmijai var pieteikties ikviens sociālo tīklu aktīvists, kurš orientējas satura veidošanā un tā tendencēs.
“TikTok” ir kļuvis par vienu no populārākajiem izklaides un brīvā laika pavadīšanas veidiem. Tādēļ platforma ļauj ātri un viegli nodot sev vēlamo informāciju, kas aptver plašu auditoriju, jo mūsdienās šī lietotne ir gandrīz katrā mobilajā ierīcē. Sociālā vietne kalpo kā veiksmīgs saziņas rīks ar saviem klientiem, kur parādīt savu preci no visām pusēm un radīt interesi par to caur nestandarta komunikāciju.
Spriež “Energrid.lv” valdes priekšsēdētājs Jānis Brikmanis:
“Katram uzņēmuma ieguvumi no “TikTok” var būt atšķirīgi, taču mūs ļoti saista divas lietas. Pirmkārt, tas ir sociālais tīkls, kurā komunikācija ir vienkārša, cilvēcīga un pieejama, otrkārt, tas, ka auditoriju varam sasniegt precīzāk, jo katram video ir iespēja sasniegt tieši tos cilvēkus, kurus šis video varētu interesēt, ne tikai mūsu sekotājus.”
Visa marta garumā dalībnieki dalīsies ar saviem darbiem. Konkursantiem tiek dota pilna vaļa idejām un formātiem, jo galvenais uzdevums ir piesaistīt skatītājus, jo tieši skatītāji būs tie, kuri patērēs šo saturu un noteiks “TikTok Akadēmijas” uzvarētāju.
Notiekošajam varēs sekot līdzi “TikTok” platformā, profilā @edgarsaivars.