Akadēmijas dalībniekiem Edgara Aivara virsvadībā piecu nedēļu garumā būs jāviesojas piecos Latvijas uzņēmumos un jāveido video saturs “Tik-Tok” platformai. Tā būs lieliska iespēja ne tikai attīstīt savas radošās multimediju satura radīšanas prasmes, bet arī cīnīties par balvu fondu 5000 eiro vērtībā.
Lai dalībniekiem, kuri vēlas izvirzīt savu kandidatūru, būtu gana daudz laika izvērtēt savas spējas un domāt radoši iespējamo video darbu izstrādē, “Tik-Tok Akadēmija” jau šobrīd izziņojusi gan gaidāmo uzdevumu, gan uzņēmumus, kuri piekrituši dalībai konkursa norisē.
Piecas nedēļas, pieci dalībnieki viesosies piecos uzņēmumos, kuri kļuvuši atpazīstami un sasnieguši plašāku auditoriju “TikTok” platformā tieši ar Edgara Aivara iesaisti – “CarBuy.lv”, zemnieku saimniecība “Kotiņi”, degvielas vairumtirgotājs “Straujupīte”, “Siguldas Kokmateriāli” un pilna cikla enerģētikas uzņēmums “Energrid.lv”.
Akadēmijas dalībnieku izdevums būs veidot sociālo tīklu saturu. Daudziem interesentiem kā motivācija noteikti kalpos projekta balvu fonds 5000 eiro apmērā. To savā starpā sadalīs pirmās trīs vietas.
Stāsta akadēmijas dibinātājs Edgars Aivars:
“Mūsdienās sociālie tīkli ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un atpazīstamības veidošanai, tādēļ, jau vairāk kā divus gadus darbojos uzņēmumos, veidojot auditorijai saistošu saturu uzņēmumu “TikTok” kontos. Interese pēc šī pakalpojuma un speciālistiem arvien pieaug. Tieši tas mudināja uz šī projekta izveidi, lai dotu iespēju ne tikai jauniešiem, bet ikvienam, kuri līdz šim saturu veidojuši sava prieka pēc.”