Starp Bejonsi un Goslingu: četri Latvijas influenceri nominēti prestižam apbalvojumam (1)

Sejas.lv
Foto: publicitātes

Starp pasaulslavenām televīzijas, kino, sporta, mūzikas un citu jomu zvaigznēm uz ikgadējo “Kids’ Choice Awards” apbalvojumu pretendē arī četri sociālo tīklu spīdekļi no Latvijas.

Līdzās visā pasaulē atpazīstamībām un iemīļotām zvaigznēm uz prestižo apbalvojumu kategorijā “Latvijas mīļākais satura veidotājs” nominēti arī četri sociālo tīklu satura veidotāji no Latvijas:

dziedātāja Diona, orientēšanās sportists Jēkabs Niklāvs Janovs, tehnoloģiju entuziasts Edgar Fresh un ceļotāja Krista Gailīte. 

Šī nav pirmā reize, kad Latvijas sociālo tīklu zvaigznes pretendē uz prestižo apbalvojumu. 2022. gadā par kategorijas uzvarētāju tika kronēta tiktokere Justīne Martinsone, bet aizvadītajā gadā uzvaras laurus plūca Lauris Zalāns.

Starp šī gada “Kid’s Choice Awards” apbalvojuma kandidātiem atrodamas ļoti plaši atpazīstamas personības un raidījumi. Mūzikas kategorijā iespējams nobalsot par Džastinu Timberleiku, Arianu Grandi, The Weeknd un citiem. Populārā dziedātāja Teilore Svifta ar sešām nominācijām ir līdere, taču viņai ar četrām nominācijām seko Olīvija Rodrigo, Mailija Sairusa un Bejonse. Pirmo reizi uz apbalvojumu pretendē Timotijs Šalamets, Rajens Goslings un Margo Robija. Savukārt sporta kategorijā uz uzvaru pretendē Krištianu Ronaldu, Lionels Mesi un Lebrons Džeimss.

“Nickelodeon”, kas pastāv jau 45. gadu, ir populārākais bērnu izklaides zīmols, kas izveidojis daudzveidīgu un globālu biznesu, it visā par prioritāti uzstādot bērnu intereses. Zīmols ietver televīzijas programmu veidošanu un ražošanu ASV un visā pasaulē, kā arī digitālos risinājumus, izdevniecības un mākslas filmas. “Nickelodeon” ir daļa no “Paramount” (Nasdaq: PARA, PARAA) globālā multimediju izklaides zīmolu portfeļa.

Uz augšu