Klausītāju var uzāķēt gan melodijas, gan teksta āķis - kāds āķis ir dziesmai “Otrā plāna aktrise”?
"Otrā plāna aktrisei" ir sena vēsture. Pirmais ieraksts tapa mūsu albuma "Fantastiski" demo sesijās, kas notika 2015. gada sākumā Valmierā studijā pie Lomika. Toreiz, kad rādījām šo materiālu, mums tuvu stāvoši mūzikas cilvēki teica, ka "šī dziesma noteikti būs hits", taču mēs paši īsti tam nenoticējām. Ļoti ilgu laiku šī dziesma stāvēja mūsu ideju atvilktnē kā "TĀ" dziesma, un tikai šogad mēs pie tās atgriezāmies. Es, protams, neesmu objektīvs, bet man viens no "Otrā plāna aktrises" trumpjiem šķiet mūsu ģitārista Reiņa Papuļa iespēles - neatceros, kad pēdējo reizi pašmāju mūzikā būtu dzirdējis tik izteiksmīgu ģitāras rifu kā to, kas vijas cauri dziesmai.
Lai arī mūsu nosaukums ir "Rīgas modes", reizēm mums gribas izdarīt kaut ko pretēju tam, kas šobrīd skaitās modē.
"Otrā plāna aktrises" kontekstā vislielākās diskusijas bija par saksofona solo. Cik esmu dzirdējis, lielākoties mūsdienu popmūzikā dominē tenora saksofons, un, jā, tam var būt lielāks "blieziens". Taču mūsu saksofoniste Katrīne Sabīne Kalniņa ar mūsu dalībnieces Madaras Gailes asistenci iespēlēja savu partiju ar alta saksofonu, kam ir cita skaņa, bet, manuprāt, tieši šī skaņa perfekti iederējās dziesmā. Kompromisam pieaicinājām arī savu jauno grupas biedri Ingu Vamzi, kura iespēlēja solo ar tenoru, un to mēs vairāk ielikām dziesmas "telpā", lai priekšplānā ir Katrīnes partija. Jā, šī dziesma ir popsīga un, iespējams, būs popsīgākā visā mūsu topošajā albumā, taču reizēm mums patīk lietas, kas izklausās kā kļūdas.