/nginx/o/2018/07/04/8002495t1hf805.jpg)
Ātrās ēdināšanas restorānu kompānija «Carl's Jr.» ir viena no prasmīgākajām mārketinga jomā. Katru gadu «Carl's Jr.» burgerus reklamē kāda jauna, seksīga modele. Pagājušogad kompānija radīja elegantu un pavedinošu reklāmu ar 20 gadus veco «Sports Illustrated» vāka modeli Keitu Aptoni (Kate Upton). Šogad ir atrasta jauna Keita Aptone - arīdzan 20 gadus veca modele Nina Agdāla (Nina Agdal), kurai prese prognozē spožu karjeru. Noskaties reklāmu un salīdzini, kura seksīgāka - Aptone vai jaunā Agdāla?
Arī šajā burgeru reklāmā, kas filmēta Havaju salās, ir meli melu galā. Protams, baudot šādas ātrās maltītes, ilgstoši slaidu figūru noturēt nav iespējams, taču tas neliedz «Carl's Jr.» mārketinga speciālistiem kacināt skatītājus ar pikantām, erotiskām burgerēšanas ainām.
/nginx/o/2018/07/04/8002495t1hf805.jpg)
Reklāma izrādīta amerikāņu futbola sezonas fināla jeb «Super Bowl» pārtraukumā, un to redzēja miljonu auditorija.
Nina ir dāņu modele, kas strādājusi ar «Calzedonia», «Playlife» u.c. modes zīmoliem.
Tikmēr Aptone, kura izteikusies, ka negrasās badoties kā citas modeles, nesen filmējusies autoražotāja «Mercedes-Benz» reklāmā, demonstrējot savas izteiksmīgās ķermeņa formas.
Atgādinām, ka pirms vairākiem mēnešiem par «Youtube» hitu kļuva Aptones pavedinošā deja «The Rej3ctz» dziesmas «Cat Daddy» pavadījumā.
Who watched @enews tonight? @carlsjr @hardees Commercial premiering this sunday during Super Bowl! twitter.com/NinaAgdal/stat…
— Nina Agdal (@NinaAgdal) February 1, 2013