Amerikāņu alternatīvā kantri trubadūrs Stīvs Ērls (Steve Earle), kurš šonedēļ laidis klajā jaunu studijas albumu «So You Wanna Be An Outlaw» (Warner Bros Records), intervijā britu izdevumam «The Guardian» izteicies, ka «Oasis» dziesmu autors Noels Galahers kā komponists ir stipri vien pārvērtēts. «Tas čalis Deimons Olbārns, tas, sasodīts, ir īsts dziesmu rakstnieks,» viņš izteicies.
Stīvs Ērls: «Noels Galahers kā dziesmu autors ir pārvērtēts»
62 gadus vecais mūziķis izteicies, ka Noels ir visu laiku pārvērtētākais dziesmu rakstnieks popmūzikas vēsturē, savukārt «Blur» un «Gorillaz» (un daudzu citu projektu) līderis Deimons Olbārns (Damon Albarn) esot «reāls vecis».
«Man nepatīk Mančestras City, jo tas ir «Oasis» klubs,» viņš izteicies intervijā. «Noels Galahers ir visu laiku pārvērtētākais dziesmu rakstnieks popmūzikas vēsturē. Viņi bija ideāls britu preses mērķis, jo viņu uzvedība bija skandaloza. Pa īstam labi bija «Blur». Tas čalis Deimons Olbārns, tas, sasodīts, ir īsts dziesmu rakstnieks.»
Kā zināms, tieši Noels ir sacerējis gandrīz visas populārākās «Oasis» dziesmas, to skaitā «Don’t Look Back In Anger», «Wonderwall», «Some Might Say», «Cigarettes & Alcohol», «Live Forever» u.c., taču acīmredzot Ērls par tām nav lielā sajūsmā.
Sarunā ar «The Guardian» Ērls kritizējis arī mūsdienu kantri dziedātājus. «Visas labās lietas, kas nāk no Nešvilas ir sieviešu ierakstītas, izņemot Krisu Steipltonu (Chris Stapleton), viņš ir lielisks.»
16. jūnijā klajā nāk jauns Ērla albums «So You Wanna Be An Outlaw». To šobrīd var noklausīties bezpeļņas organizācijas «National Public Radio» (NPR - www.npr.org) mājas lapā.
Ērls dzimis 1955. gadā ASV, jau 11 gadu vecumā sācis apgūt ģitāras spēli un 13 gadu vecumā gūst pirmos panākumus vietējās skolas konkursā.
Nešvilā Ērls sāk rakstīt savas pirmās dziesmas un sāk spēlēt basģitāru dažādos vietējos ansambļos. 1982. gadā Ērls izlaiž savus pirmos ierakstus, un viņa dziesmu komponista reputācija strauji aug. Tomēr oficiālā dziedātāja debija notiek tikai 1986. gadā ar plati «Guitar Town», kuru daudzi mūzikas kritiķi uzskata par viņa labāko veikumu.