Klāvs Kalniņš, RīgaTV 24 direktors, par jaunās sezonas kampaņu stāsta: «Kampaņas plakātos patiesās un nesamākslotās dzīves situācijās ir redzams, kā RīgaTV 24 ētera personības gatavojas tiešraidei.
Reklāmas kapmaņa atklāj raidījuma «Rampas Ugunis» vadītāja Andra Kiviča relaksācijas brīdi vannā, sniegs ieskatu, kā raidījuma «Mosties ar Ievu» vadītāja Ieva Strazdiņa pavada savus rītus kopā ar mīluli – ezi Teodoru, kā dzīvespriecīgais Roberto Meloni, pirms kulinārijas gardumu baudīšanas steidz uzturēt sevi formā. Kampaņā redzēsim, kā raidījumu «TOP 5» un «Globuss» vadītājs Ansis Bogustovs apvieno rīta darbus ar bērnu pieskatīšanu, kā Lelde Lietaviete – raidījumu «Tete-a-Tete ar Rīgu» un «Rīgas stila pavēlnieks» vadītāja, dara vairākus skaistumkopšanas darbus vienlaicīgi, toties raidījuma «Preses Klubs» vadītājs Aivis Ceriņš it nemaz nestaidzas un pavada savus rītus sportojot un spēlējoties ar kaķi. Savukārt raidījuma «Vēlais ar Streipu» vadītājs Kārlis Streips nesteidzīgi pirms došanās uz tiešraidi bauda daiļliteratūras klasiķu darbus, bet Paula Muzikante, raidījuma «Pilsētas Pulss» vadītāja priecājas par mierīgiem rītiem, kurus labprāt iesāk ar labu lasāmvielu un gardu kafiju.