Pirms pāris dienām kļuva zināms, ka pasaulslavenā tenisiste Marija Šarapova izgāzusies dopinga testā. Dopinga pārbaudes neizturēšana atsaukusies ne tikai uz viņas sportisko karjeru, bet arī uz dažādiem reklāmas projektiem. Kļuvis zināms, ka zīmoli «Nike» un «Porsche» pārtraukuši sadarbību ar populāro sportisti.
Zīmoli «Nike» un «Porsche» atteikušies no sadarbības ar tenisisti Mariju Šarapovu
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Zīmola «Nike» pārstāvis paziņojis, ka zīmolu ļoti sarūgtināja jaunumi par dopinga pārbaudes neizturēšanu un zīmols izlēmis uz visu izmeklēšanas laiku pārtraukt sadarbību ar sportisti. 2010.gadā Marija noslēdza līgumu ar «Nike» un par to saņēma 70 miljonus dolāru.
Sekojot «Nike» piemēram, sadarbību pārtraukuši arī ekskluzīvu pulksteņu zīmols «Tag Heuer» un «Porsche».
Reklāmas ir galvenais sportistes naudas pelnīšanas veids, šādi turpinoties, drīz vien sportiste būs spiesta paziņot par bankrotu.