Ilgi gaidītā jaunākā «Zvaigžņu karu» filmu sērijas daļa «Spēks mostas» («Star Wars: The Force Awakens») Ziemaļamerikas kinoteātros ceturto nedēļu pēc kārtas spējusi saglabāt 1. vietu, aiz sevis noturot nule «Zelta Globusu» ieguvušo filmu «The Revenant» («Cilvēks, kurš izdzīvoja»).
«Zvaigžņu karu» filma ceturto nedēļu numur 1
Nedēļas griezumā iekasēti 41,6 miljoni dolāru, ziņo «collider.com». Globālie kases ieņēmumi līdz ar filmas pirmizrādi Ķīnā (kopš sestdienas 33 miljoni) sasnieguši 1,73 miljardus ASV dolāru. Pagaidām «Avatars» ar 2,788 miljardiem ir vēl tālu priekšā.
Šī ir jau septītā daļa «Zvaigžņu karu» filmu sāgā, kuras notikumi norisināsies 30 gadus pēc oriģinālās triloģijas pēdējās filmas «Džedaju atgriešanās» notikumiem. Kritiķi šo filmu jau atzinuši par «triumfu» un «kino klasikas nosaukuma cienīgu».
Līdz ar to Alehandro Gonsalesa Injaritu jaunā filma ar Leonardo di Kaprio «The Revenant» ar 38 miljoniem numur 2.
Anotācija: Pamests smagi ievainots pēc lāča uzbrukuma un nolemts nāvei, mednieks Hjū Glāss ir spējis izdzīvot, un tagad viņam ir tikai viens mērķis - mest izaicinājumu pirmatnējai dabai, bargajai ziemai un mežonīgajām ciltīm, lai atriebtos saviem pārdarītājiem.
Studijas «Paramount» filma «Tētuku kari» («Daddy’s Home») ar labiem rezultātiem šonedēļ 3. vietā. Iekasēti 15 miljoni.
Anotācija: Kur bijis, kur ne, pēkšņi uz Breda (Vils Ferels) jaunās ģimenes sliekšņa kā no zila gaisa uzrodas bērnu īstais tēvs. Starp abiem tētukiem sākas sīva cīņa par bērnu simpātijām, kurā tiek likti lietā visi iespējamie līdzekļi. Kurš kuru? Maigais un apzinīgais Breds vai muskuļotais mačo Dastijs (Marks Vālbergs)?
4. vietā komēdija «Māsas» (Sisters), kurā tēlo komēdiju aktrise Tina Feja kopā ar kolēģi Eimiju Poleri. Filmas sižetā - pirms vecāki paguvuši pārdot ģimenes māju, māsas Mora un Keita nolemj sarīkot tajā vēl vienu trakulīgu ballīti saviem bijušajiem klasesbiedriem.
Kritums arī Kventina Tarantino vesternam «The Hateful Eight». 6. vieta un iekasēti vien 6 miljoni.
Anotācija: ASV pēc Pilsoņu kara. Leģendārais mednieks par atlīdzību Džons Ruts konvojē noziedznieci Deiziju uz Redroku, lai tur viņai spriestu tiesu par slepkavību. Pēc tam, kad, satiekot vēl dažus ceļiniekus, viņus pārsteidz sniega vētra, kompānijai nākas meklēt patvērumu meža būdā, kur viņus jau sagaida visai raiba sabiedrība vēl četru cilvēku sastāvā. Pamazām rodas aizdomas, ka šī tikšanās nav bijusi nejauša un katram no astotnieka ir savi, pavisam nopietni iemesli šeit atrasties.
Tikmēr Dženiferas Lorensas «Džoja» (Joy) tikai 9. vietā. Devids O. Rasels filmā savij vienas sievietes amerikāņu sapņa stāsta motīvus ar komismu un pat farsa elementiem - filma labākajā vārda nozīmē ir Pelnrušķītes stāsts 80. un 90. gadu dekorācijās ar lielisku aktierkomandu (Bredlijs Kūpers un Roberts de Niro).
Lorensa izdzīvo Džojas likteni un atbilstoši savam vārdam priecīgi iet pa dzīvi, kaut arī par laimīgu to dēvēt neklātos. Šķirta laulība, rūpes par diviem bērniem un māti, kura gluži kā piekalusies televizoram, lai sekotu līdzi ziepju operu peripetijām, kas ielaužas arī Džojas realitātē, un arī vecomāti, kura vienmēr atgādina, ka viņa spēs sasniegt visu, ko vien vēlas, kā arī tēvu. Viņš, kurš pēc kārtējo attiecību izjukšanas tomēr nolemj riskēt vēl vienu reizi un iepazīstas ar apburošu itālieti, kuras biznesa krampis ģimenes vidē uzskatāms par vairāk nekā otru necienošu, taču patiesībā jau Džojai nav normālas ģimenes – tas ir vilku bars, kas gatavs viens otru aprīt kaut tūlīt, ja vien nebūtu izdevīgi dzīvot aiz jaunās sievietes muguras. Un tad vēl Džojas mūžīgās idejas kaut ko izgudrot, un kāpēc ne brīnumslotu, pēc kuras alks vai visas Amerikas mājsaimnieces, vēloties savu mitekļu grīdas padarīt tik baltas, kā reklāmās rāda pati autore?