Elīna Didrihsone "Instagram" video "Sarunas ar BUTTERLY" atbildēja uz svarīgākajiem klientu jautājumiem, kā arī aicināja savas klientes sniegt ieteikumus par to, ko viņas uzņēmums varētu darīt labāk.
Tomēr, par spīti aicinājumam, daudzi komentāri, kuros tika sniegti ieteikumi vai pieklājīga kritika, pēc neilga laika tika likvidēti.
"Mēs nekad savus klientus nebloķējam. Mēs esam liels uzņēmums un mēs gribam attīstīties. Mēs neesam kaktu kantoris. Meitenes, mēs nebloķējam nevienu cilvēku vai klientu," video stāsta Elīna.
"Ja ir kādas "heita" ziņas, tad tās tiek dzēstas, jo tās ir tikai aizvainojošas ziņas, kas vairs nav par veikalu, bet jau personīgā līmenī," vēsta Elīna.
Video Didrihsone aicināja ieteikumus sniegt viņai personīgi vēstulēs un, lai gan varētu domāt, ka tā iemesla dēļ pie ieraksta tiek dzēsti visi komentāri, uzņēmumam atzinīgie vārdi gan tiek atstāti un likvidēti tiek tikai tie ieraksti, kas pauž ne tik pozitīvu vēstījumu.
Tā, piemēram, pie ieraksta kāda sieviete painteresējās, kāpēc veikalā ir tik maz izmēru un nav pieejami XXL izmēri. Šis komentārs drīz pēc tā publicēšanas ir ticis dzēsts, lai gan ieraksta autore jautājumu uzdeva pieklājīgā manierē.