7. februārī Amerikas Savienotajās Valstīs Tampas arēnā norisinājās amerikāņu futbola lielais fināls "Super Bowl". Šis notikums interesants ar to, ka viena 30 sekunžu īsa reklāma izmaksā 5,25 miljonus dolāru. Tāpēc pasaules lielākās kompānijas, lai ieinteresētu 100 miljonus lielo auditoriju, noalgojušas labākos reklāmas industrijas radošos prātus, tiesa, nospiedumu uz reklāmu vērienu atstājusi arī pandēmija.
Noskaties! Trīs labākās "Super Bowl" reklāmas (2)
Piedāvājam ieskatu trīs labākajās šā fināla reklāmās. Un, starp citu, par fināla uzvarētājiem kļuva leģendārais Toms Breidijs un Tampabejas "Buccaneers". Toms Breidijs šajā spēlē veica 29 piespēles, no kurām 21 sasniedza mērķi.
Fināla pārtraukumā iespaidīgu muzikālu šovu sniedza kanādiešu mūziķis "The Weeknd".
Doritos, Metjū Makohohijs 2D
Amerikāņu aktieris Metjū Makonohijs iepauzējis ar automašīnas "Lincoln" reklāmām, un iejuties tievā Stenlija ādā - 2D paša versijā. "Likās, ka man ir stabils pamats," viņš saka, līdz viņu aizpūš vējš. "Ir jābūt ceļam atpakaļ."
Atbilde, protams, Doritos čipsi.
Norvēģija, mēs nākam!
Bieži vien amerikāņu reklāmas ir izteikti patriotiskas, taču šoreiz komiķim Vilam Ferelam dota zaļā gaisma, lai par to pasmietos. "General motors" reklāmā viņš dusmojas, ka Norvēģijā ik dienu tiek pārdoti vairāk elektroauto nekā ASV. Viņš nolemj šai valstij ierādīt vietu, tiesa, rezultātā viņš nonāk pavisam kur citur.
Citronu lietus
Nav viegls uzdevums reklāmā iekļaut 2020. gadā pieredzēto, taču zīmolam "Bud Light" tas izdevies tīri labi. Kā pamats ņemta amerikāņu iecienītā frāze - ja dzīve tev dod citronus, uztaisi limonādi!