Noskaties! Trīs labākās "Super Bowl" reklāmas

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Selma Hajeka un Arnolds Švarcenegers
Selma Hajeka un Arnolds Švarcenegers Foto: Ekrānuzņēmums

13. februārī Amerikas Savienotajās Valstīs norisinājās amerikāņu futbola lielais fināls "Super Bowl". Šis notikums interesants ar to, ka viena 30 sekunžu īsa reklāma izmaksā aptuveni 6 miljonus dolāru. Tāpēc pasaules lielākās kompānijas, lai ieinteresētu 100 miljonus lielo auditoriju, noalgojušas labākos reklāmas industrijas radošos prātus, tiesa, nospiedumu uz reklāmu vērienu atstājusi arī pandēmija. 

Piedāvājam ieskatu trīs labākajās šā fināla reklāmās. Un, starp citu, finālā Losandželosas "Rams" komanda ar 23:20 pārspēja Sinsinati "Bengals". Amerikāņu futbola prestižāko trofeju "Rams" komanda izcīnīja otro reizi kluba vēsturē.

Klātienē "Super Bowl" šogad noskatījās ap 70 000 skatītāju. Fināla pārtraukumā iespaidīgu muzikālu šovu sniedza Rietumkrasta hiphopa leģendas - Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminems, 50 Cent, Kendriks Lamārs, Mērija Dž Blaidža u.c.

Arnolds, Selma un BMW

Jaunākajā autoražotāju BMW reklāmā slavenais aktieris Arnolds Švarcenegers iejuties sengrieķu mitoloģijas dievu valdnieka, kā arī debesu un pērkona dieva Zeva tēlā. Viņam asistē aktrise Selma Hajeka, kas, protams, ir Hēra. Reklāmā Zevs mēģina pielāgoties mietpilsoniskai dzīvei pensijā, kad viņam jau beigušies valdīšanas gadi Olimpa kalnā. Protams, ir grūti pielāgoties parasta mirstīgā dzīvei, taču tad situāciju glābj Hēra - viņa uzdāvina savam vīram jaunu elektrisko BMW iX.

Aleksa, kas nolasa domas

Holivudas smagsvari Skārleta Johansone (Scarlett Johansson) un Kolins Džosts (Colin Jost), pāris arī reālajā dzīvē, piedalās reklāmā par inteliģentā personīgā asistenta "Amazon Alexa" iespējamajām cilvēka domu nolasīšanas spējām. Kā redzam reklāmā, tā, izrādās, nav laba ideja. 

Kabeļvīrs jeb montieris

Komiķis Džims Kerijs (Jim Carrey) jaunajā kompānijas "Verizon" reklāmā iejuties savas 1996. gada filmas "Kabeļvīrs" (angļu: The Cable Guy) galvenā varoņa - vientuļnieka Čipa lomā. Reklāmā Čips klauvē pie kādas sievietes dzīvokļa durvīm, apgalvojot, ka plāno ievilkt kabeļus. Sieviete viņam cenšas paskaidrot, ka kabeļu laiks ir pagātne. 

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu