Dobelnieks Raimonds Millers ar nepacietību gaidīja 1. jūniju, kad projekta organizatori solīja detalizētu info par šovu un līguma slēgšanu. Bet šova mājaslapā parādījās video, kur projekta organizētājs miljardieris Jevgeņijs Pjatkovskis atklāja, ka viss esot veiksmīgs mārketinga eksperiments.
Kā raksta Kasjauns.lv., pateicoties šai publicitātei visā pasaulē, viņš savai mājaslapai piesaistījis necerēti daudz apmeklētāju (lapu aplūkoja ap 2 miljoniem cilvēku) un pierādījis, ka iespējams realizēt reklāmas kampaņu, neinvestējot ne kapeikas.
Jevgeņijs video stāsta, ka cilvēki akli uzticējušies idejai, redzot, ka projekta mājas lapa ir primitīva un tehniski izveidota burtiski piecās minūtēs.
««Game2: Winter» nenotiks. Tas ir mans mārketinga eksperiments. Kurš paspēja jau nopirkt biļeti - jūs saņemsiet savu naudu atpakaļ. Esiet laimīgi!» video runā vīrietis.
Par šo projektu rakstīja arī tādi zināmi mediji kā «Guardian», «The Sun», «Dailymail» u.c.
Realitātes šovs «Game to winter» par izdzīvošanu ekstremālos apstākļos solīja arī pieklājīgu balvu - 100 miljonus rubļu jeb 1,6 miljonus eiro, taču šī summa tikšot sadalīta uz visiem 30 dalībniekiem un piešķirta katram par attiecīgi pavadīto laiku šovā. Trīsdesmit dalībniekiem skatītāji it kā varēs sekot līdzi 24 h/diennaktī, jo katram no viņiem būs sava kamera, bet apkārtnē izvietotas pat ap 2000 kameru. Šovā būs liegta saziņa ar ārpasauli, kā arī neviens netiks izbalsots. Izstāsies, ja nepildīs noteikumus vai gūs smagu savainojumu.