Britu modeles Nikola Grifina (56) un Džillija Džonsone (62) ar savu piemēru aicina sievietes nekautrēties no vecuma un pašapziņas celšanai fotografēties peldkostīmos, kā to darījušas viņas.
No vecuma nav jākaunas! Modeles «vecmāmiņas» izģērbjas, lai iedvesmotu sievietes
Britu zīmols «JD Williams» sācis kampaņu «Bikini Selfie», finansējot pētījumu, kurā atklāts, ka tikai četri procenti britu sieviešu, kuras sasniegušas 50 gadu vecumu būtu tik pašapzinīgas un pārliecinātas par savu vizuālo tēlu, lai internetā publicētu savus foto peldkostīmos.
Zīmola «JD Williams» pārstāvji teikuši, ka modes industrija pastāvīgi tiek kritizēta par to , ka mode ignorē «reālas sievietes». Ar Nikolas Grifinas un Džillijas Džonsones palīdzību zīmols «JD Williams» cer iedvesmot sievietes būt pašapzinīgākām neskatoties uz vecumu vai ķermeņa apmēriem, raksta «Daily Mail».
How amazing does Jilly 62 & Nichola 56 look in their #MyBikiniSelfie ? #Oxendales #Summer #swimwear pic.twitter.com/ka9Bg5sqQ9
— Oxendales & Co Ltd (@Oxendales_Ire) July 18, 2016
Here's mine! @JDWfashion are empowering women to share your bikini selfies this summer #MyBikiniSelfie pic.twitter.com/7KOMlwVFA7
— Jilly Johnson (@jillyjohnson_uk) July 14, 2016
Share your photos! Whatever age, size or shape you are, get your bikini on & share it with us #MyBikiniSelfie pic.twitter.com/88Pk8OJ7bA
— JD Williams (@JDWFashion) July 20, 2016