Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Kinoteātros «Hardcore. Brutālais Henrijs»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: publicitātes

Piektdien, 8. aprīlī, Latvijas kinoteātros pirmizrādi piedzīvos Toronto starptautiskā filmu festivāla lielākais pārsteigums un viena no pēdējo gadu unikālajām filmām. Asa sižeta kino stāsts ar fantastikas elementiem «Hardcore. Brutālais Henrijs» («Hardcore Henry») ir uzņemts, izmantojot subjektīvās kameras metodi, tāpēc skatītājam rada asociācijas ar paša dalību tā saucamajā shooter stila datorspēlē.

Filma «Hardcore. Brutālais Henrijs» jau ar pirmajām epizodēm rada aizraujošu intrigu, liekot kino skatītājam uz pasauli raudzīties ar kāda vīrieša Henrija acīm, kuru pamodina skaista sieviete, kas uzdodas par viņa sievu. Tiesa, pats Henrijs neatceras neko - ne savu vārdu, ne to, vai līdzās esošā sieviete tiešām ir viņa sieva, ne citas savas dzīves būtiskākās sastāvdaļas. Taču viņam neatliek daudz laika pārdomām, jo jau pēc pāris minūtēm Henrijs tiek ierauts skarba trillera cienīgā dzīves scenārijā. Tajā netrūkst šaušanas, bandītu un neziņas par to, kāda ir Henrija paša loma šajā neprātīgajā virpulī.

Aizraujošā kino stāsta «Hardcore. Brutālais Henrijs» režisors un scenārija autors Iļja Naišullers ir dzimis Maskavā, un šī ir viņa debija pilnmetrāžas filmu jomā. Šī talantīgā personība, kurš pārstāv mūsdienu trīsdesmitgadnieku paaudzi, tika pamanīta YouTube kanālā, kur viņš publicēja savas indie mūzikas grupas «Biting Elbows» videoklipus. Tos Iļja Naišullers veidoja tieši tajā pašā unikālajā filmēšanas tehnikā, kāda ir lietota filmā «Hardcore. Brutālais Henrijs». Šobrīd jaunā režisora veidotajiem mūzikas klipiem sociālajos tīklos jau ir miljoniem skatījumu, un kino profesionāļu aprindās Iļja Naišullers tiek dēvēts par jauno Kventinu Tarantino.

Starp citu, Iļjas Naišullera efektīgā kinodebija varēja notikt tikai ar ziedojumu palīdzību, jo filmas pabeigšanai tās veidotājiem nepietika naudas. Savukārt Toronto starptautiskajā filmu festivālā to pamanīja vairāki kino industrijas milži, kas vēlāk azartiski cīnījās par šīs aizraujošās filmas izplatīšanas tiesībām.

Nepalaid garām!

Uz augšu