Situācija ir diezgan dīvaina, jo mūsdienās, pateicoties internetam, pasaule ir vaļā un ikviens var lejuplādēt pašu velnu, klausīties to, ko grib, nevis tikai to, ko dod. Kāpēc tomēr pārsvarā klausās to, ko dod?
Tāpēc, ka ir brīži, kad cilvēks saprot, ka ir tikai šoferis vai skolotājs. Visu cieņu jebkuras profesijas pārstāvim, bet ir brīži, kad cilvēks apzinās – es jau skolotājs, ko tad es no mūzikas saprotu... Taču tajā brīdī, kad ir kāda dzērienu vai vielu deva iekšā, tad viņš sit pa krūtīm un iet pamācīt dīdžeju, kā jāspēlē.
Dzīvē jau parasti nenotiek otrādi – dīdžeji neienāk klasē un nesaka: "Klau, man šķiet, ka fizika ir jāmāca kaut kā tā!"
Ir jau arī jāzina, ko un kā meklēt tai internetā. Es arī neesmu ārkārtīgs kačātājs. Man ir labi paziņas ar ierakstu privātkolekcijām, un apmaiņas rezultātā es tieku pie tiem ierakstiem.
Tas nozīmē, ka no laptopa dejas nespēlē atšķirībā no radio kolēģiem?
Nē, nespēlēju. Tas, protams, ir ārkārtīgi feini, ka var arī tā spēlēt, bet es neesmu tāds kompjūtercilvēks. Esmu vecā kaluma dīdžejs, kurš sāka spēlēt no lenšu magnetofoniem vēl astoņdesmitajos gados. Pēc tam parādījās kompaktdiski, un vēl pēc tam pārslēdzos uz vinilu. To tad arī atzinu par labu esam. Ar tiem kompjūteriem uz skatuves ir tā, ka tie ir nepieciešami tad, ja esi, teiksim, orķestra sastāvā, kur līdzdarbojies mūzikā ar kaut kādiem speciāliem sempliem, efektiem. Bet dīdžejs ar kompjūteru... Nav uzticības, jo nesaproti, ko viņš tur īsti dara vai nedara.