Iepriekš Martini reklāmas sejas bijušas tādas pasaulslavenas zvaigznes kā Šarlīze Terona, Nikolete Šeridana un Monika Beluči. Matu krāsai, garumam un citiem vizuālajiem parametriem nav nozīmes. Šoreiz galvenie kritēriji ir 25 gadu vecuma slieksnis un spēja demonstrēt Martini moto, kas pausts sauklī «Veiksme ir Tavā attieksmē».
Slavenais fotogrāfs Sergejs Kondrašins atzīst: «Sievietei, par kuru es balsošu, jābūt seksuāli pievilcīgai, no viņas jāstaro enerģijai un veiksmei. Ikdienā daudz strādāju ar sievietēm un varu droši apgalvot, ka Latvijā ir skaistākās sievietes pasaulē. Dzīvoju ar pārliecību – ko pats sev uzcelsi, tas tev arī būs. Tāpēc vajag uzdrīkstēties un darīt! Domāju, ka tieši Latvijas sievietēm ir lielas izredzes gūt uzvaru.»
Žūrijas pārstāvis aktieris Andris Bulis aicina «neturēt sveci zem pūra»: «Drosmīgajiem pieder pasaule! Šī ir ekskluzīva iespēja piedalīties starptautiskā kastingā, prezentējot sevi 30 sekundes kameras priekšā. Tas nav tik vienkārši kā divreiz divi ir četri – nav konkrēta šablona, ko un kā darīt. Ir plašas iespējas domāt un radīt, būt radošām un tā arī izpausties!»
Andra Buļa 3 ieteikumi veiksmīgam kastingam:
1. Smaidīt, jo tāpat neviens, izņemot tevi, nezina, kā rīkoties. Lai arī ko tu darītu, viss būs pareizi
2. Pirms stāšanās kameras priekšā izvirzīt sev mērķi – izdomāt, ko vēlies pateikt un kādu iespaidu atstāt uz skatītājiem
3. Neplānot visu 100 %. Vajag darīt uz 95 %, atstājot 5 % iedvesmai un improvizācijai (nezināmajam).