Vinfrija atvadās no sava sarunu šova skatītājiem

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Youtube

Trešdien amerikāņu televīzijas zvaigzne Opra Vinfrija (Oprah Winfrey) atvadījās no saviem skatītājiem, uz gaišas nots noslēdzot sava sarunu šova "The Oprah Winfrey Show" pēdējo sezonu.

Uz skatuves šoreiz televīzijas dīva kāpa viena pati, atskatoties uz raidījuma 25 gadu ilgo vēsturi un pēdējo reizi iedrošinot savu 40 miljonu auditoriju sekot saviem sapņiem. "Katram no jums ir pašam sava skatuve," sacīja Vinfrija savā noslēguma šovā, ko televizoros vēroja miljoniem amerikāņu.

"Jūsu skatuve ir tur, kur esat jūs. Tā ir jūsu skatuve, jūsu ietekmes loks, jūsu sarunu šovs."

Noslēguma raidījumu lielākoties veidoja kolāža no iepriekšējo raidījumu spilgtākajiem momentiem, Vinfrijai laiku pa laikam izsakot pašironiskus komentārus par saviem agrākajiem tērpiem un aksesuāriem. Tomēr lielākoties viņa runāja par to, ko viņai nozīmēja viņas sarunu šovs. "Es klausījos un augu. Es vienmēr esmu vēlējusies būt skolotāja, un šī ir pasaulē lielākā klase."

Televīzijas dieviete

Vinfrija ir viena no nedaudzām slavenībām, ko nepārspīlējot var dēvēt ar amerikāņu televīzijas dievieti. Iepriekš būdama Čikāgas vietējās televīzijas rīta raidījuma vadītāja, 1986.gadā Vinfrija izveidoja nacionāla mēroga raidījumu par spīti tam, ka iemiesoja sevī tradicionāla sarunu šova vadītāja pretstatu.

Viņas pašpalīdzības un slavenību grēksūdžu neparastais kokteilis kļuva ārkārtīgi populārs amerikāņu vidusšķirā, un galu galā

Vinfrija kļuva par vienu no veiksmīgākajām slavenībām izklaides industrijā - ne tikai ASV, bet arī globālā mērogā.

Pagājušā gada janvārī Vinfrija atklāja kabeļtelevīzijas tīklu OWN (Oprah Winfrey Network). OWN pieder Vinfrijas producentu kompānijai "Harpo Productions" un mediju un izklaides kompānijai "Discovery Communications", kas šajā kopuzņēmumā ieguldījusi 189 miljonus ASV dolāru (100 miljonus latu). Kabeļtelevīzijas kanāls aizstāj "Discovery Health" un turpmāk būs skatāms vairāk nekā 80 miljonos mājsaimniecību.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu