Atklāts radošās izcilības festivālu "ADwards" (1)

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

No 17.marta līdz 19.martam Rīgā notiks piektais radošās izcilības festivāls "ADwards", biznesa portālu "Nozare.lv" informēja festivāla organizatori.

Festivālā par meistarības ordeņiem sacentīsies labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki. Šogad festivāla sauklis ir "Radiet idejas, nevis karojiet".

Festivāla atklāšana notiks šovakar plkst.20.30 "BBārā", kur uz LCD ekrāniem tiks demonstrēta radošās izcilības festivālam "ADwards" iesniegto darbu izstāde, svinīgo uzrunu teiks reklāmas aģentūras "!MOOZ" radošais direktors Ēriks Stendzenieks un festivāla žūrijas pārstāvji.

Kam ir vairāk sakāmā - Rīgai vai Latvijai?

Savukārt 18.martā plkst.9.30 viesnīcā festivāla ietvaros viesnīcā "Albert Hotel" notiks Latvijas Institūta rīkota diskusija "Kam ir vairāk sakāmā - Rīgai vai Latvijai?". Diskusijas mērķis noskaidrot, kā tiek veidots Latvijas tēls tūrismā un ekonomikā, kā arī izvērtēt, cik aktīva un pamanāma publiskajā telpā ir Latvija un tās galvaspilsēta. Diskusiju ar īpašu uzrunu atklās Valsts prezidents Valdis Zatlers. Diskusijas moderatori būs sociālantropologs Roberts Ķīlis un žurnālists Māris Zanders, savukārt kā eksperti tiks pieaicināti sabiedrībā zināmi tūrisma, ekonomikas, kā arī citu nozaru profesionāļi.

Reklāmas speciālistu semnāri

Festivāla radošā daļa - lekcijas un semināri pasaulē slavenu un atzītu reklāmas speciālistu vadībā - notiks piektdien, 19.martā, viesnīcā "Albert Hotel" visas dienas garumā.

Reklāmas speciālists Kajs Fēse vadīs semināru "Kāpēc un kā kreatīva komunikācija strādā labāk". Pēc 20 reklāmā pavadītiem gadiem Fēse nodeva savu aģentūru "For Sale" partneru pārvaldībā un uzrakstīja doktora disertāciju par neirokomunikāciju Kolumbijas universitātē.

Festivāla žūrijas prezidents, Vācijas "BBDO" radošais direktors Jans Leibe, savā seminārā pievērsīsies zīmolu veidošanai. Leibe ir veidojis reklāmu tādiem klientiem kā "Activest", "A. Lange & Söhne", "AWD", "Balisto", "Burda", "Honda", "Linde" u.c.

Komunikāciju konsultants Matiass Džans vadīs semināru "Karalis ir miris. Lai dzīvo karalis! Reklāmas nākotne (ja tāda ir)". Džans ir komunikāciju konsultants un kā ārštata radošais direktors sadarbojas ar vairākām reklāmas aģentūrām. Viņš ir Vācijas "Art Directors Club" biedrs un desmit gadus bijis lektors Hamburgas tekstu autoru skolā.

Semināru "CP+B. Don't bullshit a Bullshitter" vadīs aģentūras "Crispin Porter + Bogusky Europe" radošais direktors Anderss Gustafsons, kurš ir strādājis ar tādiem zīmoliem kā "Scandinavian Airlines", "Heins", "Scania Trucks".

Berlīnes reklāmas aģentūras ADC tekstu autors Marks Virbeleits vadīs semināru "Kreatīvā rakstīšana ar Muhamedu Alī".

Semināru vadīs arī reklāmas aģentūras "Surface" radošais direktors un tipogrāfs Markuss Veisbeks.

The Fun Theory

Tāpat festivāla ietvaros ar populāro "Volkswagen" projektu "The Fun Theory" iepazīstinās Simons Higbijs. Viņš ir atzīts mākslinieciskais direktors, kurš savu karjeru veidojis Lielbritānijā, Austrālijā un Zviedrijā. Higbijs radījis reklāmu tādiem zīmoliem kā "MTV", "McDonald's" un "Volkswagen".

Kopā ar ārzemju speciālistiem "ADwards" žūrijā darbosies arī Latvijas reklāmas aģentūru pārstāvji - radošais direktors Armands Leitis, aģentūras "Fuse" direktors Gatis Mūrnieks, latviešu dizaina zīmola "Mammalampa" veidotāja un radošā direktore Ieva Kalēja, Baltijas web aģentūras "Cube" radošais direktors Mārcis Miķelsons, kā arī tekstu autors reklāmas aģentūrā "Adell Saatchi & Satchi" Gatis Veldre.

19.marta vakarā īpašā apbalvošanas ceremonijā klubā "Godvil" tiks sumināti "ADwards" festivāla uzvarētāji.

Komentāri (1)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu