“The Rasmus” un "Sugababes" piedalīsies “Samsung” un LMT mobilajā festivālā “re:loud” (37)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

3.septembrī Rīgā, Mežaparka Lielajā estrādē, notiks “Samsung” un LMT mobilais festivāls “re:loud”. Šī festivāla galvenie viesi būs somu grupa “The Rasmus” un "Sugababes".

Festivālā “re:loud” piedalīsies arī grupa “Sugababes”, kura savas vainas dēļ nokavēja uzstāšanos Rīgā, kas bija paredzēta 3.augustā. Festivālā muzicēs arī pašmāju grupas – “Tumsa”, “R.A.P.”, “Z-Scars” un Detlef. Biļetes uz festivālu tirdzniecībā būs pieejamas no 12.augusta, bet 11.augustā biļetes būs pieejamas par īpašu cenu. Uz šo festivālu būs derīgas visas grupas “Sugababes” nenotikušā koncerta nopirktās biļetes. Tie, kas iegādājušies fanu zonas biļetes uz grupas “Sugababes” koncertu, varēs tās izmantot festivāla “re:load” fanu zonā. Citiem interesentiem fanu zonas biļetes maksās Ls 15 un būs pieejamas tirdzniecības vietās no 12. augusta. Kādā aukstā ziemas dienā pirms deviņiem gadiem “The Rasmus” pirmo reizi kāpa uz skatuves savā vidusskolā Helsinkos, Somijas galvaspilsētā. Tagad viņi ir kļuvuši par vienu no Somijas ievērojamākajām grupām, pirmsākumos šie puiši pat nevarēja paredzēt, ka pēc desmit gadiem viņu ieraksti saņems zelta un platīna diskus. 1996.gadā “The Rasmus” sāka savu ceļu ar albumu “Peep”, kura pārdošanas apjoms drīz vien sasniedza zelta albuma statusu. Acīm redzami bija pienācis īstais laiks jaunajai rokgrupu paaudzei, un “The Rasmus” spēja aizraut gan klausītājus, gan mūzikas kritiķus. Grupas dalībnieku vidējais vecums bija tikai 16 gadi, tomēr viņi ātri vien sasniedza savus mērķus un sapnis par rokmūzikas zvaigznēm kļuva par īstenību. Grupa sniedza vairāk nekā 100 koncertus gada laikā. Drīz pēc tam grupa devās atpakaļ uz studiju, lai ierakstītu savu otro albumu “Playboys”. Kad arī šis albums sasniedza zelta statusa pārdošanas apjomus, “The Rasmus” kļuva par bieži sastopamu vārdu Somijas ikdienas leksikā. Viņi saņēma savu pirmo Somijas "Grammy" balvu kategorijā Labākā debija. Panākumi nebija ilgi jāgaida un “The Rasmus” guva iespēju iesildīt Somijā tādas zvaigznes kā “Red Hot Chili Peppers” un “Garbage”. Jau 1999.gadā “The Rasmus” izdeva savu trešo albumu “Hell of a Tester”, kura pirmais singls “Liquid” tika atzīts par gada labāko singlu gan kritiķu, gan fanu vidū. 2001.gadā “The Rasmus” pilnīgi noteikti bija gatavi vēl lielākiem sasniegumiem. Parakstījusi līgumu ar Zviedrijas “Playground Music Scandinavia”, grupa izdeva panākumiem bagāto hitu “F-F-F-Falling”. Šis singls nekavējoties nokļuva pārdotāko dziesmu sarakstu augšgalā un kļuva par gada lielāko hitu Somijā. Albums “Intro” tika izdots tikai dažus mēnešus vēlāk, un līdz šim brīdim ir pārdoti 70 000 albumu, kas nozīmē, ka pārdošanas apjomi sasnieguši dubultplatīna statusu. Milzīgie panākumi ļāva grupai piedalīties tā gada lielākajos mūzikas festivālos Somijā. Līdz šim brīdim niecīga bija grupas parādīšanās uz starptautiskās skatuves. Pateicoties lieliskajai reputācijai Somijā, grupai bija iespēja iesildīt grupu “HIM” un “Roxette” šovus. Grupa ceļoja pa Eiropu, piedalījās televīzijas šovos, sniedza intervijas Eiropas mūzikas izdevumiem, un lietas sāka virzīties uz priekšu. “The Rasmus” ierakstīja dzīvo akustisko koncertu Viva TV, lai to steidzami iesniegtu Somijas "Grammy" balvu pasniegšanai, un, pateicoties šai vienai dziesmai, viņi guva absolūtus panākumus, uzvarot kategorijās Labākā grupa, Labākā dziesma (F-F-F-Falling), Labākais pop/rock koncerts un Gada albums. Esot panākumu kalngalā, “The Rasmus” ierakstīja savu jaunāko albumu “Dead Letters”. “The Rasmus” mūziku vislabāk nosaukt par melodisku un melanholisku roku ar spēcīgām ģitāras iespēlēm un skaistu, spēcīgu un augstu vokālu.

Komentāri (37)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu