Grupas Garbage soliste nosauc labākos sieviešu albumus.

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Grupas Garbage soliste Širlija Mensone, kas nesen kritizēja mūzikas industriju un jauniešu iesaistīšanu tajā, atkal ir nonākusi uzmanības centrā ar kārtējo izteikumu par mūzikas industriju un kādiem sava pētījuma rezultātiem.

Širlija vēl aizvien nespēj beigt sūroties par mūzikas biznesā iesaistīto cilvēku novirzēm. Pirms kāda laika viņa paziņoja, ka lielai daļai producentu ir noslieces uz pedofiliju. Tagad Širlija turpina savu stāstu ar kādu citu iezīmi. Kādā intervijā Širlija sūdzējās, ka pret māksliniekiem vispār izturoties ļoti nelaipni un necienīgi, bet īpaša necieņa tiekot izrādīta tieši pret sievietēm. Visvairāk Širliju esot šokējis gadījums, kad izdevniecības vadība, nosaucot solisti par zaķi, esot viņai pajautājusi, kad Garbage puiši beigšot darbu pie albuma. Širlija, protams, bija šokā, secinot, ka neviens no izdevniecības viņu neuztver nopietni un neuztver kā Garbage dalībnieci. Beidzot žēloties, Širlija Mensone paziņoja, ka ir veikusi ļoti nopietnu pētniecības darbu rokmūzikā. Viņa esot atlasījusi desmit, pēc viņas domām, labākos albumus, kurus ierakstījušas sievietes. Pats pirmais sarakstā ir ierakstīts septiņdesmito gadu slavenās panku grupas Blondie albums “Parallel Lines” (1978), bet tam seko grupas Elastica debijas albums (1995). Saraksta augšgalā iekļauti vēl albumi P.J. Harvey “Dry” (1992); Hole “Live Throught This” (1994); Pretenders “Pretenders” (1980); Sugarcubes “Life’s Too Good” (1988).

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu