Bū Bergstrems "Vizuālā komunikācija"

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jāņa Rozes apgādā iznākusi Bū Bergstrema “Vizuālā komunikācija” – neatsverams palīgs grafiskā dizaina, reklāmas, komunikācijas, informācijas tehnoloģiju, fotogrāfijas, kino un TV nozaru studentiem, kā arī saistoša un bagātīgi ilustrēta lasāmviela visiem, kam interesē mūsdienu vizuālās kultūras izpausmes.

Grāmatā skaidroti vizuālās komunikācijas mērķi, tās konteksts, radītais efekts un sociālā ietekme. Katru nodaļu noslēdz pamatnostādņu kopsavilkums, kas atgādina izlasīto un palīdz iegaumēt svarīgākās atziņas.

“Vizuālā komunikācija” sniedz ieskatu plašā tēmu lokā: * komunikācijas stratēģiskā plānošana, * vēstījuma formulēšana un dizains, * efektīvs tēlu lietojums, * spēcīgs dizains kā līdzeklis skatītāju piesaistei un ievirzīšanai, * veiksmīgs kopiespaids: kā panākt skaņas, teksta, tēlu, krāsu un kustības savstarpējo saspēli.

Bū Bergstremam ir plaša pieredze vizuālās komunikācijas jomā. Viņš strādā par pasniedzēju dizaina augstskolās un universitātēs, vada meistardarbnīcas fotogrāfiem un žurnālistiem un seminārus radošo industriju pārstāvjiem, darbojas kā konsultants. Bergstrems sarakstījis sešas grāmatas un par sasniegumiem komunikācijā saņēmis daudzas balvas un prēmijas.

No angļu valodas tulkojušas Vita Holma un Renāte Kārkliņa

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu